View Full Version : Dyraste du har förstört?
Nu undrar jag vad det dyraste du har slagit sönder, pajjat, tappat, förstört? Med flit eller av olyckshändelse, din eller någon annans "sak".
För mig är det nog en ruta.... det kostade ca 2000kr :P
Scooter, 2000 €... (Ikke spør)
Har inte förstört något som kostade mig 1000+ :)
Vad tänkte ni da när det hände `? :rolleyes:
En espressomaskin för några tusen. Det är dyrt att spela fotboll inomhus...
#Articus Member hahaha ;D
njaa.. när jag och mina polare var mindre stormade vi in i en djuraffär och skrek o hade oss. Osis att papegojan dog. Blev några tusen var att betala.
Kapten Usopp
07-03-2007, 21:00
njaa.. när jag och mina polare var mindre stormade vi in i en djuraffär och skrek o hade oss. Osis att papegojan dog. Blev några tusen var att betala.
Hahaha lätt bästa xD dock synd om fåglen :(
Vet inte riktigt själv vad de dyraste jag tagit sönder är :|
Alla har väll pajjat en ruta nån gång xD
Några pennor i skolan, några sudd :D
Jag och några polare lyckades förstöra en toalett på skolan. Fråga inte hur fan det gick till. :rolleyes:
Jag och några polare lyckades förstöra en toalett på skolan. Fråga inte hur fan det gick till. :rolleyes:
HAHAHAHAHAH btw hur fan gick de till?
Danne Weman
07-03-2007, 21:56
Haft sönder en spegel hemma som nog kostade runt tusenlappen och typ säkert 4-5 glasrutor, dock aldrig betalat för någon. Sen har jag under några dumma fyllor i Berlin repat sönder en jävla bilar vars omlackering antagligen kostade ganska mycket. Sedan tog jag också ett sådant där Mercedesmärke från någon bil som min polare sparkade sönder rutan på och jag backspegeln. Jävla alkohol.
Granberg
07-03-2007, 22:06
Kan inte komma på något dyrt sådär på rak arm, men jag förstörde många ljudanläggningar när jag var liten för att jag inte kunde motstå frestelsen att trycka in "bubblan" på diskanten (på högtalarna)
Slog sönder en hel busskur i helgen, dvs 5 rutor som mäter ca 1,5x2 m var. Något annat kommer jag inte på på rak hand. Instämmer med föregående talesman, jävla sprit.
Slog sönder en hel busskur i helgen, dvs 5 rutor som mäter ca 1,5x2 m var. Något annat kommer jag inte på på rak hand. Instämmer med föregående talesman, jävla sprit.
Hurfan lyckades du med det?
Man kan fan hoppa in i rutorna utan att de blir en skråma.
Kapten Usopp
07-03-2007, 22:13
Alla har väll pajjat en ruta nån gång xD
Jo, är nog något sådant :P
Hurfan lyckades du med det?
Man kan fan hoppa in i rutorna utan att de blir en skråma.
Vet faktiskt inte, har ganska grava minnesluckor av just den kvällen. Använde mig av en piassavakvast i alla fall, fick höra att anledningen till att jag gjorde det var för att jag inte fick komma in hos någon random som jag knackade dörr hos.
Zabrinho
07-03-2007, 22:43
Dyraste jag tagit sönder är en parabol antenn tror jag.
Råkade tappa min brorsas Playstation för några år sen. Den var väl värd 1500 kr på den tiden.
#df OFTA?? HAHAHAHAHAHA
Det är sant. Han som ägde djuraffären ringde rektorn och han kom instormandes i djuraffären (som ligger 10 meter ifrån vår skola.) Vi blev polisanmälda och allting. Var nära att vi fick en prick i registret men vi klarade oss med en "varning". Så kan det gå om man har tråkigt på rasterna..
Jag och en polare gick berserk på ett gammalt växthus vi trodde ingen ägde...
Miwna style :rolleyes: :happy:
vi körde ner en raket i skolans toalett. Ja den gick sönder så de blev väl några tusenlappar :p fast vi har inte betalat än de har nog glömt bort :D
Kvaddade en BMW M5 in i en volvo, det var inte billigt. Jag fick inte betala notan fast pappas reaktion var inte exremt tillfredsställande.
Klarade inte hantera hästkrafterna. :(
Jag har typ aldrig hett sönder något, förutom några tio-tal skolan,bord osv som jag och kompisar har "hetsat" på i skolan av olika andeldningar.
Miwna style :rolleyes: :happy:
"Ok"...
Det var typ 6-7 år sen.
Inte bara jag men typ 4st till proppa sönder alla fönster på en buss med en varsin busshammare.. dock kom vi undan, var det kul att se bussen stå kvar dagen efter när man skulle till skolan?
Lyckades förstöra min morsas laptop för några veckorsen, reparationen var relativt billig, dock. Gick på en 1.5, tror jag.
Krajkade en 15000 kronorsspegel hemma hos en polare när de hade fest. Ingen vet om det än.
Dock så var spegeln en jävla stordompidomp spegel!
Inte bara jag men typ 4st till proppa sönder alla fönster på en buss med en varsin busshammare.. dock kom vi undan, var det kul att se bussen stå kvar dagen efter när man skulle till skolan?
Personer som dig borde ta en ordentlig funderare över vad de vill göra med sina liv.
Personer som dig borde ta en ordentlig funderare över vad de vill göra med sina liv.
Mjo :|
Men det var ett par år sen, har slutat upp med sånt nu.
Emopinglan14
08-03-2007, 07:07
Tänkte provköra av egen bevåg en gång, kom ur uppfarten och forsatte in i grannens staket. Vet inte hur mycket mina föräldrar fick betala för staketet och reperna på bilen :rolleyes:
alexleet
08-03-2007, 07:27
uhm , slog sönder en ruta hos en kompis :rolleyes:
Vet inte vad det kostade mej (Föräldrar)
Monsterfrilla
08-03-2007, 07:43
Någon av skolans datorer gissar jag.
Latexfarfar
08-03-2007, 08:42
Hehe, det där väcker gamla minnen.
Det är nog också det dyraste jag har gjort, slagit sönder alla glasrutor på en buss.
Men det var dock 3-4 år sen.
Jag har jävligt svårt och förstå hur man kan förstöra bussar och dylikt, man förstör bara för andra och tjänar inget på det själv. Det var en person på min skola som hade sönder ett rör i korridoren "på skoj" vilket ledde till att korridoren inte kunde användas på en månad, inga toaletter och det kostade 150000+, pengar som vår klass hade kunnat göra någotr roligt med. Så jävla kul var det.
Latexfarfar
08-03-2007, 09:27
Jag har jävligt svårt och förstå hur man kan förstöra bussar och dylikt, man förstör bara för andra och tjänar inget på det själv. Det var en person på min skola som hade sönder ett rör i korridoren "på skoj" vilket ledde till att korridoren inte kunde användas på en månad, inga toaletter och det kostade 150000+, pengar som vår klass hade kunnat göra någotr roligt med. Så jävla kul var det.
Jag var inte världens smartaste person på den tiden.
ZYb3rDUCK
08-03-2007, 09:46
Förstört och förstört. Jag och en poare kastade in en rökbomb i ett trapphus en gång så brandkåren fick komma och utrymma osv.
Sen har jag kastat sönder ett "trafiklyse" för tåg. (Som lyser vitt om det är fritt att åka och slockar om det av nån andledning kommer ett mötande tåg på samma spår).
Sen att vi i ett träd och kolla när tågen stannade.
På den tiden tyckte jag att det var jättekul. Nu värkar det bara idiotiskt ;(
Latexfarfar
08-03-2007, 09:51
Förstört och förstört. Jag och en poare kastade in en rökbomb i ett trapphus en gång så brandkåren fick komma och utrymma osv.
Sen har jag kastat sönder ett "trafiklyse" för tåg. (Som lyser vitt om det är fritt att åka och slockar om det av nån andledning kommer ett mötande tåg på samma spår).
Sen att vi i ett träd och kolla när tågen stannade.
På den tiden tyckte jag att det var jättekul. Nu värkar det bara idiotiskt ;(
Jo, när jag var 9-10 bast så slängde jag och 2 polare in en varsin airbomb i en Ica-affär någonstans.
Fyfan vilket jävla liv det blev, vi åkte aldrig fast dock.
min polaers kloka min sax en av min ahunar min lunar min pappas bil krocka med cyckeln typ såg en hund så skulle ja gå dit så backa pappa med bilen hehe ajja ja fick leta efter cyckeln sen :P
:angel: Klokan, dags o börja med punkt.
Jo, när jag var 9-10 bast så slängde jag och 2 polare in en varsin airbomb i en Ica-affär någonstans.
Hahahaha... Tumbabo <3 :heart:
Latexfarfar
08-03-2007, 12:16
Hahahaha... Tumbabo <3 :heart:
Men det var faktiskt i Hallunda eller Norsborg. :rolleyes:
Freddieb
08-03-2007, 15:14
Blev rätt sur när jag spelade ngt spel så jag kastade tärningen i bordet så den flög upp i rutan.
Tur så blev ej mina föräldrar sura :)
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1016534,00.html
:(
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1016534,00.html
:(
HAHAHHAHAH
– Jag tar hand om dig när vi kommer hem, skrek hans förkrossade bror.
Typ en tågvagn eller något. Alla rutor slog vi sönder, sedan också kastade vi ut massa säten.
Lord Saguz
08-03-2007, 16:10
en burk pilsner på konsum -97
Är väl en ruta, kommer inte ihåg vad den kostade dock.
Lord Saguz
08-03-2007, 16:13
3 burkar spendrups på ica kvantum, gbg -99
Typ en tågvagn eller något. Alla rutor slog vi sönder, sedan också kastade vi ut massa säten.
gangstera!
Emopinglan14
08-03-2007, 17:38
Var det med "the gang" eller?
pillepelle
08-03-2007, 18:02
Ett ägg..
OjOjOj vill ikke berätta mina saker :[ kan säga en sak iallafall . - En gång när jag gick i 2 blev jag hotad att bli misshandlad i min dröm om jag ej skulle bli det skulle jag ta sönder varenda fönster i hela skolan vete fan hur mkt money man var tvungen att betala, men sist så behövde jag ej de för när jag berättat min lilla dröm -.- HATAR MADRÖMMAR ;(
Var det med "the gang" eller?
Hahaha!
Hmm
vet inte om de är så dyrt
men idag på rasten så skulle vi dra å köpa cider, och då välte vi soptunnor å hoppade sönder dom , en massa jävla kärringar ringde till skolan xD
Hmm
men idag på rasten så skulle vi dra å köpa cider, och då välte vi soptunnor å hoppade sönder dom , en massa jävla kärringar ringde till skolan xD
När du växer upp så kommer du förstå att du är en jubelidiot. Din nuvarande trångsynthet när det gäller andras egendom kommer förhoppningsvis upplösas inom kort.
Har förstört ganska många rutor, men denna tar priset!
Jag va ute och lirade lite hockey på gatan, bara kickade o sånt sen drog jag bara ett skott o vips så flög den igenom häcken rakt egenom rutan o vilka satt där? Jo mina föräldrar satt och tittade på TV o vips så låg pucken på bordet! Fräsigt!
Jag har inte förstört så mkt (som jag kommer på atm).
Har väl varit några krukor och prydnadssaker när jag spelat fotboll inomhus.
Men måste berätta om en sak som hände i skolan x)
Vi hade en period när allting flög i luften. Det slutade väl när en kille tog upp tavelsuddet och sulade mot en persons ansikte. Personen i fråga är dock innebandymålvakt och har reflexer. Duckar snabbt och glaset bakom honom splittras :D
1,000 kr gick det på tror jag.
Sen var det en småtting (vi delar modul med småttingarna) som blev jagad och sprang rakt in i en glasdörr ^^
Säger inte vad som hände men ni får en ledtråd :D
Klirr.
Metallica
08-03-2007, 20:38
Fan vad alla är "rutkåta".
Good point. It's sad :(
Min klass är tallrikskåta också =D
Ofta händer det att folk tappar tallrikar på golvet som går i kras. Applåder får man räkna med om man tappar den ;D
Men roligaste tallrikstappning står en snubbe i min klass för iaf! ;D
Han hade precis tagit en tallrik och han tappar den. Den landar på kanten och börjar rulla! Rullar under några stolar, svänger förbi ett bord och sen rakt in i salladsbordet. Den klarar krocken men sen när den faller ihop på golvet går den i tusen bitar xD Applåderna var ett faktum och arga lärare (på de som applåderade) får man leva med :)
Krm ihåg i 2an, då jag o en polare studsade en boll mot rutan.. :rolleyes:
Roligaste va ändå när "klassens tönt" skulle "skojja till det"
Han går helt vanligt o fjuttar mot en ruta som var sprucken, så ramlar hela skiten ner på golvet o han börjar grina :)(9an)
Motardis
08-03-2007, 22:26
När jag var liten råkade jag åka lådbil in en Porshe 911 som det blev en ganska fin repa i >.< turken blev tokig och pappa fick betala 5000kr =/
Sköt sönder min data skärm ( hade 19 tums ) med en soft air gun>.< Det vad såklart inte meningen. Kostade 2000~
OjOjOj vill ikke berätta mina saker :[ kan säga en sak iallafall . - En gång när jag gick i 2 blev jag hotad att bli misshandlad i min dröm om jag ej skulle bli det skulle jag ta sönder varenda fönster i hela skolan vete fan hur mkt money man var tvungen att betala, men sist så behövde jag ej de för när jag berättat min lilla dröm -.- HATAR MADRÖMMAR ;(
http://img218.imageshack.us/img218/1380/intresseklubbenantecknamr4.jpg (http://imageshack.us)
Klirret ger nästan öronorgasm. :rolleyes:
Glas tål väldigt högt tryck men är känsligt för slag, vilket gör att det är lätt att ta sönder.
En polare råkade köra huvudet genom en ruta i klassrummet. Han hängde ut genom det när vinden tog tag i fönstret och stängde det rakt i skallen på honom. Dock skadades varken hans huvud eller rutan allvarligt. Lite blod på rutan och en stor skärva av rutan trillade ner.
Theoric Ironfist
09-03-2007, 14:13
edit
he
dyrste var väll när jag målade graffiti på skolans nymålade toalett. den var ganska stor och jag målade över en stor konstig tribal på väggen. den innehöll ca 5768679 färger så det vart en liten summa ialf
Fimpurfen
09-03-2007, 19:50
Det var i skolan när en kille spelade biljard, Alla ville störa honom med att vicka på bordet. Ca 20 pers vickade på det som fan. Sen vickar jag det, tror ni inte det faller ihop till marken. Sprang där ifrån och trodde att dom inte skulle veta vem det var. Veckan efter blev jag kallad till rektorn. Sen visade han filmen. (vi har massa kameror i skolan). Så det var ju inte så kul. Dock var det ändå helt cp. Så behövde bara betala 5000.
Kameror i skolan? Det var något nytt. Kanske är nödvändigt på vissa skolor :rolleyes:
Det var i skolan när en kille spelade biljard, Alla ville störa honom med att vicka på bordet. Ca 20 pers vickade på det som fan. Sen vickar jag det, tror ni inte det faller ihop till marken. Sprang där ifrån och trodde att dom inte skulle veta vem det var. Veckan efter blev jag kallad till rektorn. Sen visade han filmen. (vi har massa kameror i skolan). Så det var ju inte så kul. Dock var det ändå helt cp. Så behövde bara betala 5000.
hatar folk som vill förstöra när man spelar biljard,fast när man inte själv spelar så är det ju roligt att förstöra ;)
Hmm
Kul liv ;O
Kameror i skolan? Det var något nytt. Kanske är nödvändigt på vissa skolor :rolleyes:
Uppenbarligen...
Theoric Ironfist
10-03-2007, 17:46
jag är emot kameror på skolan/ute på stan/på tunnelbanan
:|
Uppenbarligen...
Skulle varit jävligt skönt i våran skola då folk spottar i trapphuset, sätter kondomer på dörrar (De var säkert sjuka på sexualkunskapen :rolleyes: ), sular äpplen i väggen, rycker loss brandsläckare och leker med och brer mycket smör på macken och sätter fast den under bordet osv.
Går i en helt jävla störd skola ;D
kan inte komma på nåt,men asså jag tycker att ni som förstör allting borde skämmas! :mad:
gangstera!
Fett gangster! Detta var dock 3år och jag håller inte på med sådan skit längre.
@Salocin,
Faktist inte.
@Agi
aj =/
Själv i vår skola har vi inget sådant.
Vi blev utvald till Sverige's bästa vittra skolor och van 50.000 kr.
Så skolan ...
nähh
Uppenbarligen...
Skulle varit jävligt skönt i våran skola då folk spottar i trapphuset, sätter kondomer på dörrar (De var säkert sjuka på sexualkunskapen :rolleyes: ), sular äpplen i väggen, rycker loss brandsläckare och leker med och brer mycket smör på macken och sätter fast den under bordet osv.
Går i en helt jävla störd skola ;D
känner igen det sista :D
Hmm
När du växer upp så kommer du förstå att du är en jubelidiot. Din nuvarande trångsynthet när det gäller andras egendom kommer förhoppningsvis upplösas inom kort.
maby baby
Vi har Kameror ÖVER allt utom toaletten med exakt utanför e de Fult varje klassrum e de minst 2
Vi har Kameror ÖVER allt utom toaletten med exakt utanför e de Fult varje klassrum e de minst 2
Skönt fö fan
Tearjerker
10-03-2007, 19:20
För ett år sen stängdes skolan ner under en vecka p.g.a. att fyrverkerier smälldes överallt i korridorerna. Det här året har kameror installerats och det har inte smällts en pjäs. Kan inte se något fel med kameror.
Förstörde en 3*5-meters atlas när jag gick i 6:an, skolan skickade aldrig någon faktura.
Latexfarfar
10-03-2007, 19:39
För ett år sen stängdes skolan ner under en vecka p.g.a. att fyrverkerier smälldes överallt i korridorerna. Det här året har kameror installerats och det har inte smällts en pjäs. Kan inte se något fel med kameror.
Förstörde en 3*5-meters atlas när jag gick i 6:an, skolan skickade aldrig någon faktura.
Tog det lång tid att planera den kuppen? ;)
Tearjerker
10-03-2007, 21:00
Självklart.
Fimpurfen
10-03-2007, 23:41
Våran skola satt upp kameror för att det blev brandalarm 24/7. Så det sitter kameror everywere. Tillochmed utanför skolan, det är soft. Slipper man få moppen baxad. Kameror är bra.
Latexfarfar
10-03-2007, 23:58
Självklart.
Den måste ha varit riktigt jävla välplanerad, tror du att du kan hjälpa mig att bli så intelligent?
Självklart.
Den måste ha varit riktigt jävla välplanerad, tror du att du kan hjälpa mig att bli så intelligent?
Felix, jag kan hjälpa dig, jag kan visa hur man KASTAR ägg på hus! (:
Tearjerker
11-03-2007, 15:00
Självklart.
Nej. Du är inte värdig.
Det dyraste jag har förstört, jag kommer inte på det just nu riktigt men igår så råkade jag pajja ett par nudie jeans för 1500 på fyllan.
CocaCola
12-03-2007, 14:13
Hmm, slog typ sönder en moped som kostade typ 17 tusen, varför? Var förbannad på killen :P
Abobrushan
12-03-2007, 18:30
Jag råka skjuta en fotboll på mitt akvarium som är ca 2 meter brett som ramla ut ur fönstret och hamnar på grannens nya mercedes och eftersom den var så trasig så hämta jag en slägga och banka sönder den ännu mer :lol: , pappa betala :angel:
Abobrushan
12-03-2007, 18:32
.
Sköt sönder min data skärm ( hade 19 tums ) med en soft air gun>.< Det vad såklart inte meningen. Kostade 2000~
jag sköt också på min flatscreen. Men jag hade tur, för dagen innan hade datorn varit konstig och skulle in på reperation så tog de skärmen också så trodde de att skadan i skärmen hade hänt under frakten så jag fick en helt ny. :D :heart: :heart: :heart:
Det dyraste jag har förstört va nog när jag och en kompis åkte kundvagn på IKEA för länge sen och jag råkade köra in honom en hylla full med vin glas ;D Och så har man ju klottrat ner sin skola en hel del osså ...
Latexfarfar
13-03-2007, 13:44
Självklart.
Felix, jag kan hjälpa dig, jag kan visa hur man KASTAR ägg på hus! (:
Skulle du verkligen kunna göra det? :heart:
Ketus Smida
15-03-2007, 06:20
Pajat en dator som stod med öppet chassi med hjälp av ett mjukisdjur :P Datorn var inte dyr då längre, men kostade nog sina riksdaler vid inköpet :P
Sen har man ju sabbat ex. antal telefoner. Sist t.ex. gällde det en Sony Ericsson Z530i som jag köpte för runt 1800 kr. (200€ = 1800kr?) Och en Siemens A60 :P
Pepparkaks Sorceren
15-03-2007, 15:35
Jag råka skjuta en fotboll på mitt akvarium som är ca 2 meter brett som ramla ut ur fönstret och hamnar på grannens nya mercedes och eftersom den var så trasig så hämta jag en slägga och banka sönder den ännu mer :lol: , pappa betala :angel:
Värt att slå sönder den ännu mer?
Har nog råkat pajja en ruta eller två ;P
Ett antal fönsterrutor[betalt] Har väll gått på 3000:-
Busshållplats. [inte betalt]
En stor jävla glaslampa i skolan (Sköt en fotboll *dröm träff*) [betalt] 2500:-~
Välte våran TV. [inte betalt]
Spillde Cola i min dator på ett lan. [inte betalt]
Sen är det säkert ngra mera saker :flush:
Abobrushan
16-03-2007, 00:16
Värt att slå sönder den ännu mer?
Har nog råkat pajja en ruta eller två ;P
Gjorde ju ändå ingen skillnad + att min granne är dum i huvudet så :happy:
En stor jävla glaslampa i skolan (Sköt en fotboll *dröm träff*) [betalt] 2500:-~
En busshållplats?
Sorgliga fanskap.
Fimpen's
16-03-2007, 13:50
en bil repade jag och min kusin när vi var små :D en bently några papper som pappa var tvungen att betala ;D
En busshållplats?
Sorgliga fanskap.
Jao, men jag var arg och lite "smått" berusad. :angel:
Ol'Kladd
16-03-2007, 19:34
Tröck sönder en skärm på ett Gibb, annars är det väl lite rutor & klotter <.<
Jag hade sönder skolans plattskärm det gick på 2000:-
Och en dörr för cirka 1000:-
En video 1500:-
Bokhylla 500:-
Spritt ny Pontiac några tusen ;)
Lägg ner med att dra upp gamla skittrådar din jävla bänkskitare
Oh my god... Varända ruta? Och de trodde dig efter det? You're lucky man!
Hmmm kommer inte på ngn nu... Fast jag kastade en is kocka (STAVNING) på en bil en gång... Man ducka bakom sitt lilla "fort" hörde ett KLIRR och kuta som faen... man hörde en arg röst bakom sig "DET DÄR KOMMER KOSTA SJORTAN AV DIG!!! JAG SKA STRYP DIG SNOR UNGE!!!"
Fatta hur rädd man 'r efter det... o.o (Gick i 3:an)
Area 08 style.
Banan Gangstern
13-06-2007, 12:45
bröt en tändsticka som inte var använd på julafton :( pappa gav mej husarrest i 2 år :(
Aandeers
13-06-2007, 12:46
Idag gjorde jag en dåååååligt sak : ) vi körde fotboll runt 12.00 o då råkade jag skjut så den träffade ett fönster i sen på spisen då small de för den va skit varm : ) Sprang som fan
Inget gick sönder som tur var, men läskigt var det!
Jag, min kusin och 2 andra var ute i vintras och kastade snöbollar på förbi pasernade bilar, så kmr en gamal volvo.. Alla siktar in och så ser vi att rutan är öppen "Jippi!"
3 snöbollar igenom fönsterutan och en på framfutan, KUTA!
så börjar han jaga oss.. Jag tappar skon :rolleyes:, springer in på en tomt och efter det som käns som en evighet (5 minuter) kollar jag fram, ser att han står där borta.. han ser mig.. vad kan jag göra? han ropar till mig;
-Vet du vem det var som kastade snöbollar där nere?
Jag säger med svag röst -Neej
-Det vet du väll för fan visste!
-Ja
Då ser jag, vafan det är min granne.. jag skämdes lite då :heart::angel:
Banan Gangstern
13-06-2007, 13:08
Kasta snöbollar på bilar = mental sjukhus plx?
Aandeers
13-06-2007, 13:28
Man ska kasta på Bussar : ) o sen lägga stinkbomber i Brevlådan : )
Goth Drash
13-06-2007, 13:34
Alla sveriges ungdommar bör ligga på mentalsjukhus i sånna fall.
själv när man gick i 6'an gick mina kompisar in ett växthus bredvid skolan, jag var inte med, och gjorde en fin liten brasa och sen rushade vi arslena av oss, dock hittade gubben brasan och gav mina kompisar dagens ris och polisanmälde dem.
En tråkig dag efter skolan inget att göra, vad fan ska man göra? ta katten och köra? nej det är tråkigt, kasta snöbollar på noobs? yaaaaaay
Råka krossa en ruta med en sten när jag var mindre. Iår så är det väll min MP3 eller en ruta till vårat växthus.
Banan Gangstern
13-06-2007, 13:54
känner ingen störd jävel som kastar snöbollar på bilar, om man gör det så är man nästintill IQ befriad.
känner ingen störd jävel som kastar snöbollar på bilar, om man gör det så är man nästintill IQ befriad.
Vi kastade gödsel istället.
I vintras kastade några snorisar snöbollar på våra bilar när vi körde våra dagliga runda genom byn och det slutade med att polaren körde ner i diket precis bredvid där dom låg med sin 4wd för att markera. Då kastade aldrig mer snöbollar på våra bilar.
Om man nu bor mitt i betongdjungeln som ni jävla fjolltrattar söderut så förstår jag ju om det varken finns rum eller tolerans för lite kul
Snowflake
13-06-2007, 16:26
själv när man gick i 6'an gick mina kompisar in ett växthus bredvid skolan, jag var inte med, och gjorde en fin liten brasa och sen rushade vi arslena av oss, dock hittade gubben brasan och gav mina kompisar dagens ris och polisanmälde dem.
wtf? :o
Edit: drog en sten genom bakrutan på farsans bil =)
Jo jag samlade öpplen i en påse från min trädgård. Så blev jag arg och kastade den mot min bror.
Gissa vart den träffade? Ett fönster till huset
sprängde toaletten i skolan med en tårta(raketen) gick på 10000 för jag var blatte o min kompis som va svenne fick de för 5000..
Snowflake
13-06-2007, 17:28
sprängde toaletten i skolan med en tårta(raketen) gick på 10000 för jag var blatte o min kompis som va svenne fick de för 5000..
har svårt att tro att du fick betala mer bara för att du är "blatte" och han "svenne"
Om det är så, stäm skolan
alexleet
13-06-2007, 19:40
slog sönder en ruta hos en kompis , tror inte jag har betalt den
Jag själv har inte haft sönder så mycket.
Men min klass har typ nå slå sönder saker damp.
T ex En kille i klassen fick för sig att tackla på en vägg hoppsan sen var det ett hål rakt igenom väggen :yeah:.
Sen har klass haft sönder massa andra saker som t ex glasrutor dataskärmar mm :angel:
Tror det var min nya 2200 :- mobil som jag knäkte när jag dog av kick :P
Här visar du hur stor intelligens du har.
Sorligt att man är så iq befriad så att man förstör en ny mobiltelefon för att man fick kick på ett spel.
Banan Gangstern
13-06-2007, 21:16
Sorligt att man är så iq befriad så att man förstör en ny mobiltelefon för att man fick kick på ett spel.
Ibland får ju lust att gråta så det där var väll inget :happy:
I vintras kastade några snorisar snöbollar på våra bilar när vi körde våra dagliga runda genom byn och det slutade med att polaren körde ner i diket precis bredvid där dom låg med sin 4wd för att markera. Då kastade aldrig mer snöbollar på våra bilar.
Om man nu bor mitt i betongdjungeln som ni jävla fjolltrattar söderut så förstår jag ju om det varken finns rum eller tolerans för lite kul
Så du tyckte det var kul när snorungar kastade snöboll på er bil?
Ty greldin.
Xompa <3
16-06-2007, 05:16
Hmm... ett par rutor, men aldrig fått betalat :angel:
Ty greldin.
Det roliga var ju att få skrämma skiten ur den, sen om de kastar blöta snöbollar på min bil eller ej spelar ingen roll för det gör ingen skada och förargar ingen.
Brödgubbe
18-06-2007, 17:09
råkade ha sönder en tandpetare :( då tog jag en till och den gick sönder :(
tog en till den gick sönder :(
(9st)
Haha, bra gjort :yeah:
Banan Gangstern
18-06-2007, 19:33
Ty greldin.
Det roliga var ju att få skrämma skiten ur den, sen om de kastar blöta snöbollar på min bil eller ej spelar ingen roll för det gör ingen skada och förargar ingen.
kk ^^ har aldrig fått en snöboll på min bil så vet inte hur man reagerar
Granberg
18-06-2007, 20:19
Jag brukade kasta kottar på bilarna när jag var liten, det hela slutade med en polisanmälning och en ilsken far.
Mixtrade med skolans datorer (ca 40st) när jag gick på gymnasiet.. Blev avstängd 2 veckor från skolan och fick inte använda någon dator under de resterande 1½ åren jag gick där.
Fast förstörde de inte direkt..
Har nog slagit sönder någon ruta någon gång. Men inte mer än så.
Ofc att man kastar snöbollar på bilar. en gång kastade jag på en bil, men sen så upptäckte jag att det var min pappas bror :P.
en tv som kostade runt 2000-3000 kr ;)
Vetifasen, dyraste att ha tagit sönder, har väl inte direkt tagit sönder något, utan jag har trillat på mopeden, och nya kåpor är inte direkt det billigaste, det är väl att ta sönder antar jag.
Jag har typ dödat ett par datorer i skolan och fått död på ett par lyktstolpar.
Inget jag betalt för iaf ;O
Latexfarbror
19-06-2007, 13:00
Råkade fimpa på en svindyr smoking förra året, det blev INTE billigt.
Inte jag som gjorde de, utan min kompis. Iaf han fyllde en kondom med vatten och lade den i toastolen (lite omoget men men) sen vare nån som spola efteråt när vi gått, sen går vi in på lektion och nästa rast har de värsta slangarna i korridorerna. Då har de blivit översvämning som fan och vattenskador. Han fick inte betala nått :P
Sen en annan gång för läääänge sen med samma person så spelade vi golf i hans trädgård.
Så sade han, nu ska jag visa hur man chippar, så drar han till bollen allt va han har o den går rakt igenom ett stort uterums fönster
Gizm0 Flam3e
20-06-2007, 04:12
har svårt att tro att du fick betala mer bara för att du är "blatte" och han "svenne"
Om det är så, stäm skolan
jag tror på han!rektorna är satans rasister XD!
Rektorer är inte rasister, de är lika snälla mot båda, annars får dem anmälningar på sig.
Svenskar och invandrare behandlas lika? Ibland har invandrare det lättare med straff i skolan och så, för att de har haft en "svår barndom" som jag visst kan förstå.
Gizm0 Flam3e
20-06-2007, 15:29
Rektorer är inte rasister, de är lika snälla mot båda, annars får dem anmälningar på sig.
Svenskar och invandrare behandlas lika? Ibland har invandrare det lättare med straff i skolan och så, för att de har haft en "svår barndom" som jag visst kan förstå.
hur fan vet du att dom är lika snälla mot båd?
har du gått i alla jävla skolorna i sverige?
Nej så det är inget du vet om dom är lika snälla över allt....
Snowflake
20-06-2007, 15:37
hur fan vet du att dom är lika snälla mot båd?
har du gått i alla jävla skolorna i sverige?
Nej så det är inget du vet om dom är lika snälla över allt....
har du gått på alla skolor i sverige??
Nej så då vet du inte om alla rektorer i landet är rasister....
Råkade sparka sönder en ruta på min kompis hus när jag skulle klättra upp på taket.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.