View Full Version : Ban xD
Kan man bli bannad för att man säger -yep you can, edited out-
Jag blev skitsur på en noob som var i dragon lair som tog en dragon som var min xD.
Kan jag bli bannad? för jag blir spammad av tutors ;) (Non-Pvp)
GM kan tvinga fram svaret av dig, han tjata på mig i 45 minuter.
För ett PM.
Men skrev du i default kan du inte bli banneD, men i public channels kan du.
GM kan tvinga fram svaret av dig, han tjata på mig i 45 minuter.
För ett PM.
Men skrev du i default kan du inte bli banneD, men i public channels kan du.
Jag blev det en gång =(
Du kan inte bli bannad i default chat om en GM inte ser. :heart:
Nej du kommer inte bli bannad... Om jag skulle bli bannad varje gång jag skrev något sådant så skulle jag iaf ha blivit bannad 50 ggr +. Om det nu gick... ^^,
Two days ban for offensive post.
hejdå fittforum
Det verkar bli bättre.
YEEEEPPPPPPPPPPPPPPPP
Iaf, blir jag bannad för något jag vågar stå över! :)
Synd att så många "noobs" (tänker inte på levels) och fjortisar här är..
ban now plix, 1 månad and borttagnins warning
Kan man bli bannad för att man säger -yep you can, edited out-
Jag blev skitsur på en noob som var i dragon lair som tog en dragon som var min xD.
Kan jag bli bannad? för jag blir spammad av tutors ;) (Non-Pvp)
Du kan bli bannad.
Men endast om en senior tutor var närvarande om du sa det i default. Det klassas som irl hot.
Nej, jag är Senior tutor och vi kan "inte" reporta "statments" från Default.
Vänta inte på bannen. Bara dra härifrån.
Nej men alla vet ju hur du är, jag snackar om riktiga tutors. Inte 12 åringar som tror de "got the powa"
"Riktiga" tutors?
Säg när du hittar en Tutor som reportar och får igenom reportsen mer än mig? reportar fan minst 25st per dag.
Smart och säga att jag är 12 bevisar bara hur IQ befriad och misslyckad du är!
Nej men alla vet ju hur du är, jag snackar om riktiga tutors. Inte 12 åringar som tror de "got the powa"
Hva med 16-åringer som tror de "got the powah"? :happy:
Senior tutors kan ikke gjøre noe med statements fra Default channel, for å få ban for noe du sier i Default må du enten fortelle at du gjorde det et sted en Senior Tutor kan reporte deg, eller at en GM/Customer Support ser deg når du sier det.
- Tutor i 1 år
Hva med 16-åringer som tror de "got the powah"? :happy:
Senior tutors kan ikke gjøre noe med statements fra Default channel, for å få ban for noe du sier i Default må du enten fortelle at du gjorde det et sted en Senior Tutor kan reporte deg, eller at en GM/Customer Support ser deg når du sier det.
- Tutor i 1 år
Seen it when my friend who has been senior tutor did it, though he has been playing antica and knows a couple of gms..
And my other friend who was senior tutor told me.
So I guess it's possible.
Eftersom man inte får svära i Default channels så varför skulle man inte kunna rapportera det som en tutor? Dom bryter ju mot reglerna...
Ikke engelsk her, Zoul.
Om han kjenner GMs kan han nok lettere reporte til dem. Senior Tutors kan ikke reporte ting fra Default på noen annen måte enn andre folk.
Tyren, selvsagt bør man rapportere det som (senior) tutor - men det er ingen spesiell funksjon for det. Når noen banner (svärer) i Game-Chat, Trade etc er det right-click -> Report Statement, også går rapporten rett til CipSoft akkurat som en namelock-report. Altså, er man (senior) tutor må man bruke ctrl+r og håpe at det er en GM online.
Ikke engelsk her, Zoul.
Om han kjenner GMs kan han nok lettere reporte til dem. Senior Tutors kan ikke reporte ting fra Default på noen annen måte enn andre folk.
Tyren, selvsagt bør man rapportere det som (senior) tutor - men det er ingen spesiell funksjon for det. Når noen banner (svärer) i Game-Chat, Trade etc er det right-click -> Report Statement, også går rapporten rett til CipSoft akkurat som en namelock-report. Altså, er man (senior) tutor må man bruke ctrl+r og håpe at det er en GM online.
.........................................
Jag orkar inte läsa vad du skriver.
Din norska hade lika gärna kunnat vara grekiska.
Hadde forventet meg et litt annet svar fra deg, men OK. Jeg har aldri sett et svensk innlegg på dette forumet jeg ikke har forstått om jeg prøvde.
Håller med , norskar är bara för jobbiga.. man får huvudvärk
Alla svenskar med ett iq på över 80 kan förstå norska. Man måste bara anstränga sej lite. Sen om man får huvudvärk eller blir trött har ju inte med det norska språket att göra.
Tjejn jag sa det till tog screenshot, och den där senior tutor typ skicka den till mig (Imagehack) ;/
Men dom kan ju fejka, men eftersom hon känner den där tutorn så pass bra så litar han ju på henne.
Men aja jag är "huntad" nu, en 166 RP hängde efter mej idag i 30~ minuter och bara skjöt på alla monster som kom nära mig..
jag tycker snarare det är kul hur fan dom orkar
@Greldin Okej, men det är det jag menar att man bryter ju faktiskt mot reglerna och då borde man bli reportad ifall det finns en senior tutor nu da..
Du sa endast det till henne när hon skjöt på dina dragons och nu är massa folk på dig och ska döda monster osv? Du måste ju ha gjort något annat.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.