View Full Version : Plocka spjut ?
tjenna , om man ska plocka spjut i lik och döda monster som droppar spjut vart är de bästa stället då ? hört att amazon camp i carlin ska vara rätt kick-ass , stämmer detta ? Om ni undrar ifall jag har någon ekonomisk kris på tibia så är svaret nej, men jag har inget bättre för mej nu och ingen säljer i trade ;P
haa d
Har du prem så kan du ju dra edron goblins, dom droppar small stones.
trolls eller köp spears i shopen
Edron Trolls är det bästa vad jag vet.
Edron trolls som Rasty sa...Carlin amazon camp är oxå bra men ibland kan man å kick nere vid witch då kan man dl ;]
Du "Fronda"
Hur får man en bild under Namnet? :angel:
Oft : Xemazz såna frågor skriver du till andra som privat meddelande ( Pm )
Edron trolls som Rasty sa...Carlin amazon camp är oxå bra men ibland kan man å kick nere vid witch då kan man dl ;]
Carlins Amazon Camp? Är det inte bättre att ta Venore då? Mycket mer monster iallafall.
Arth Tyrill
05-03-2007, 19:25
tjenna , om man ska plocka spjut i lik och döda monster som droppar spjut vart är de bästa stället då ? hört att amazon camp i carlin ska vara rätt kick-ass , stämmer detta ? Om ni undrar ifall jag har någon ekonomisk kris på tibia så är svaret nej, men jag har inget bättre för mej nu och ingen säljer i trade ;P
haa d
Utan prem tkr ja du ska ta Amazon camp i Venore x)..
Carlins Amazon Camp? Är det inte bättre att ta Venore då? Mycket mer monster iallafall.
Men tänk så här om du e ensam ( som man aldrig får va där )
där o du får kick då kommer det många amazoner o dödar dig med i edron trolls där kanske nån kompis hinner komma o döda alla trolls för trolls dödar ju mycket slöare än amazoner..
+ är det mkt närmare till dp där man kan lägga sina spears o ofarligare att nån noob tar dom som de händer i venore mkt runt lvl 40- hänger ju efter då o försöker ta -.-
där o du får kick då kommer det många amazoner o dödar dig med i edron trolls där kanske nån kompis hinner komma o döda alla trolls för trolls dödar ju mycket slöare än amazoner..
+ är det mkt närmare till dp där man kan lägga sina spears o ofarligare att nån noob tar dom som de händer i venore mkt runt lvl 40- hänger ju efter då o försöker ta -.-
Bara attakera dom och hota med att döda dom om dom inte drar? lol
aa tack, drog ihop ett gäng stenar, 130st ~ ;D (goblin edron)
men hur bra är dem att träna med, är inte spjut bättre ? O_o
haa d
Zabrinho
06-03-2007, 21:59
Stenar är skönare att träna med för dom skadar inte lika mycket och man kan ha på sig 100 st.
Mycket man bryr sig om man dör, om man är i den nivån?
Vioselos
08-03-2007, 14:17
Ab Trolls
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.