PDA

View Full Version : Plocka spjut ?

ekke
04-03-2007, 21:18
tjenna , om man ska plocka spjut i lik och döda monster som droppar spjut vart är de bästa stället då ? hört att amazon camp i carlin ska vara rätt kick-ass , stämmer detta ? Om ni undrar ifall jag har någon ekonomisk kris på tibia så är svaret nej, men jag har inget bättre för mej nu och ingen säljer i trade ;P

haa d

Svant
04-03-2007, 21:19
Har du prem så kan du ju dra edron goblins, dom droppar small stones.

Gonta
04-03-2007, 21:20
trolls eller köp spears i shopen

Rasty
04-03-2007, 22:56
Edron Trolls är det bästa vad jag vet.

Fronda
05-03-2007, 07:20
Edron trolls som Rasty sa...Carlin amazon camp är oxå bra men ibland kan man å kick nere vid witch då kan man dl ;]

Xemazz
05-03-2007, 07:38
Du "Fronda"

Hur får man en bild under Namnet? :angel:

Fronda
05-03-2007, 07:44
Oft : Xemazz såna frågor skriver du till andra som privat meddelande ( Pm )

Henkie
05-03-2007, 07:50
Edron trolls som Rasty sa...Carlin amazon camp är oxå bra men ibland kan man å kick nere vid witch då kan man dl ;]
Carlins Amazon Camp? Är det inte bättre att ta Venore då? Mycket mer monster iallafall.

Arth Tyrill
05-03-2007, 19:25
tjenna , om man ska plocka spjut i lik och döda monster som droppar spjut vart är de bästa stället då ? hört att amazon camp i carlin ska vara rätt kick-ass , stämmer detta ? Om ni undrar ifall jag har någon ekonomisk kris på tibia så är svaret nej, men jag har inget bättre för mej nu och ingen säljer i trade ;P

haa d
Utan prem tkr ja du ska ta Amazon camp i Venore x)..

Fronda
05-03-2007, 21:19
Carlins Amazon Camp? Är det inte bättre att ta Venore då? Mycket mer monster iallafall.
Men tänk så här om du e ensam ( som man aldrig får va där )
där o du får kick då kommer det många amazoner o dödar dig med i edron trolls där kanske nån kompis hinner komma o döda alla trolls för trolls dödar ju mycket slöare än amazoner..
+ är det mkt närmare till dp där man kan lägga sina spears o ofarligare att nån noob tar dom som de händer i venore mkt runt lvl 40- hänger ju efter då o försöker ta -.-

Henkie
05-03-2007, 22:46
där o du får kick då kommer det många amazoner o dödar dig med i edron trolls där kanske nån kompis hinner komma o döda alla trolls för trolls dödar ju mycket slöare än amazoner..
+ är det mkt närmare till dp där man kan lägga sina spears o ofarligare att nån noob tar dom som de händer i venore mkt runt lvl 40- hänger ju efter då o försöker ta -.-
Bara attakera dom och hota med att döda dom om dom inte drar? lol

ekke
06-03-2007, 21:30
aa tack, drog ihop ett gäng stenar, 130st ~ ;D (goblin edron)
men hur bra är dem att träna med, är inte spjut bättre ? O_o
haa d

Zabrinho
06-03-2007, 21:59
Stenar är skönare att träna med för dom skadar inte lika mycket och man kan ha på sig 100 st.

Stevie
07-03-2007, 12:10
Mycket man bryr sig om man dör, om man är i den nivån?

Vioselos
08-03-2007, 14:17
Ab Trolls