View Full Version : Prishjöningar
alexleet
03-03-2007, 21:40
Nu när man är inne på celesta ser man detta .
21:38 --------- [60]: SELL V SHIELD 35k boots of haste 70k crown legs 45k blue robe 25k msg me
Alla skriver dessa priserna , Alla high levels vill höja för att gå plus på hunts ,och vi låg levlade kommer knappt ha råd med p set :(
Finns det ngt man kan göra mot alla highlevels , vill höra vad ni tycker om detta också..
bli high level och sälja billigare, men när du själv är high level kommer du inte vilja sälja billigare heller ;)
Ingen kommer köpa för dom priserna, vänta några dar så ska du se att dom sänker dom igen.
alexleet
03-03-2007, 22:07
Så sant ... Kommer ddröja innan jag är 100 + om det nånsin kommer att hända xD
Samma sak hände på Premia, men priserna sjönk snabbt igen.
Jag såg också det på celesta och tänkte "Vafan sen när blev celesta dyrt? :S"
Pepparkaks Sorceren
03-03-2007, 23:13
Jag måste hålla med om att det är bra att folk höjjer priserna på vissa servrar. Synd att dom inte gör det på furora ;(
hehe gland är jag- att det inte händer på isara. :D
buhu gå o grina nån annanstans
Det är inte så förbannat kul när det blir som på t.ex. Lunara. Där kostar en magic plate armor mellan 320-400 k. Boots of haste är samma son djinnpriset, 30 k. Golden legs 120-140 och Crown bara 13. Knappt ens kul att loota saker med sådana priser.
Mycket roligare med höga priser, för som det är nu springer typ players i lvl 10 runder med boh. sånt är segt -,- längtar tills dom höjjer priserna på secura, om det nånsin höjjer priserna.
Mhm, inte så konstigt att allt blir så billigt när highlvlsen nötar goroma, demona och poi. (200+ då)
Motardis
04-03-2007, 14:11
Som tur nu på lunara har LoA tagit tag om priserna och gjort så man inte får sälja PoI vapen för mindre än 700k, men det resulterade till att folk säljer på noobchars för 500k~ .
royal elite santa
04-03-2007, 19:08
<3 de nya priserna hoppas det håller i sig :yeah:
Banan Gangstern
04-03-2007, 19:56
köp inte.
Kapten Usopp
04-03-2007, 20:24
Nu när man är inne på celesta ser man detta .
21:38 --------- [60]: SELL V SHIELD 35k boots of haste 70k crown legs 45k blue robe 25k msg me
Alla skriver dessa priserna , Alla high levels vill höja för att gå plus på hunts ,och vi låg levlade kommer knappt ha råd med p set :(
Finns det ngt man kan göra mot alla highlevels , vill höra vad ni tycker om detta också..
Om du vill spela i en värld som sänks snabbt ska du spela i Candia ....
Köpte mina Golden Legs för 220k för 2 veckor sedan, nu säljs dem för 160-180k .... Fan asså, önskar att Candia blir dyrt :|
Edit pga Typos
Hahaha, fan vilka sjuka priser :yeah:
Men som alla sagt, dem kommer sänkas så småningom.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.