View Full Version : Rakion
Undrar om någon lirar det spelet här?
Zabrinho
25-02-2007, 22:17
Skulle va bättre om du försökte förklara vad det är för spel och visa några ss eller nåt.
Om det är det spelet där man startar ett par gubbar som man sedan spelar med på en arena, man kan vara typ mage, ninja och um fighter och massa annat, DÅ har jag spelat det.
Man spelar det online och det är väl gratis till någon viss lvl har jag för mig.
Har inga bilder jag tagit själv men hittade ett par via google:
http://rakion.softnyx-latino.net/files/mov/shot3544.jpg
Undrar om någon lirar det spelet här?
DET GÖR JAG!!
DET GÖR JAG!!
överraskning , Zoul beskrev de ganska bra, Väldigt roligt spel där det bara är PvP , men de finns servrar man kan välja där det går ut på att båda lagen ska försöka döda en "Golden Golem" och den som får sista hitten börjar skina gult och ska försöka döda motståndarens Golem efter det , och då är det andra lagets uppgift att döda den som har Guld skiten -.-' , sen är det samma sak för det andra laget om de får Guld svärdet
AMIGOS AMIGOS AMIGOS!
ska köra archern och skita i blacksmith
+ fick me bb att spela men han kan inte joina några servers pga för dålig uppkoppling :/
EDIT: är lvl 6 på archern, lvl på dig kim?
jag har också spelat,men våran dator har typ för dåligt grafik kort så det går inte att spela så länge,men snart har vi nytt och då ska jag spela igen!
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.