View Full Version : Veckans tråd (v.8)
Jag blev nästan lite osäker på om det verkligen var ny vecka idag. Blir lätt så när man har lov. Men efter ett kort resonemang med med själv drog jag slutsatsen att det är måndag. Kanske man borde klä på sig och sånt innan kvällen kommer igen. Lov <3
Min tråd (http://tibianordic.com/forum/viewtopic.php?id=3829) var bara skit eller ? :(
Atomfysik :yeah:
Ola's tråd (http://tibianordic.com/forum/viewtopic.php?pid=41#p41) besvarar förhoppningsvis din fråga. Som inte borde ställts alls, utan vetats. :(
Hade ingen koll på att du gjort en tråd heller, inte varit hemma. Såg bara att ingen mod gjort ny/klistrat, så jag gjorde en. Fortsätt diskussionen, om det var någon, här bara. Så är allt frid och fröjd.
Någon som vet något program likt Windows Movie Maker. Ett program att göra videos alltså?
Ola's tråd (http://tibianordic.com/forum/viewtopic.php?pid=41#p41) besvarar förhoppningsvis din fråga. Som inte borde ställts alls, utan vetats. :(
Hade ingen koll på att du gjort en tråd heller, inte varit hemma. Såg bara att ingen mod gjort ny/klistrat, så jag gjorde en. Fortsätt diskussionen, om det var någon, här bara. Så är allt frid och fröjd.
Föörlåt :(
En kusin med vänner ska sova här i Göteborg två nätter. Kan bli kul.
Du behöver inte be om ursäkt. Var väl bra att någon gjorde det. Fast det är bara jobbigt om många members tänker samma sak och det blir många trådar. Därför den regeln infördes.
Själv har jag börjat få mystiska drömmar om Kyrandia 3, Malcolm's revenge. Måste nog springa och köpa det imorgon så jag slutar drömma. Fick stimulera mig med att kolla på en Amiga longplay av ettan på youtube. Ibland blir jag rädd för mig själv. :(
... .Fick stimulera mig..
Den delen fick mig att hoppa till :happy:
Och vad öär kyrandia etc, om man får fråga? :rolleyes:
Jag sa ju det keff. ;)
Som sagt, sista dagarna innan lovet och den nya perioden.
Det blir 4 ämnen i veckan fram till sommarn. Engelska B, Lokala nätverk A, Svenska A och Filosofi A.
Det blir 4 ämnen i veckan fram till sommarn. Engelska B, Lokala nätverk A, Svenska A och Filosofi A.
Förlåt mig men Svenska A? Går inte du i andra?
Han började väl inte med svenska A direkt?
Och vad öär kyrandia etc, om man får fråga? :rolleyes:
The legend of Kyrandia är äventyrsspel som kom till Amiga.
http://www.youtube.com/watch?v=xalNCn9jgF4
Där är ettan, har kollat halva nu, ska se andra halvan.
Aha. Så det är sånt du sitter och gör på lovet! ;)
Han började väl inte med svenska A direkt?
Hann gå ungefär halva SvA och MaAB innan jag satte mig själv i en depression. Därför läser jag det igen.
Tja, kanske det. Är i 08-land faktiskt, fast folk spelar hockey. Och det är kallt att titta på, så jag sitter vid datorn och blir nostalgisk istället.
2½ h lång. :D orkade se 2min
Pepparkaks Sorceren
19-02-2007, 22:00
Lotta jag trode du va fest typen.
Jobbig vecka framför mig ska upp 05:30 varje morgon pga prao! men lovet är V.9 så nåt att se framemot. :)
Tja, kanske det. Är i 08-land faktiskt, fast folk spelar hockey. Och det är kallt att titta på, så jag sitter vid datorn och blir nostalgisk istället.
Hockey är kul att se på.
En longplay av ett amigaspel är nog inget man vill sitta och se om man inte är inresserad. Fast det är trean jag vill spela, ettan är mest för nostalgi. Ville inte kolla på trean för då förstör jag spelandet sen. Hoppas bara jag kan hitta någon affär som säljer.
@Pepparkaks~ Kan man inte vara festtypen om man sitter och kollar på spel? Det är ju måndag. Folk jobbar.
Hockey är kul, fast kallt utan vinterjacka. Visste inte att det fortfarande var snö i Sthlm. Vi har minsann ingen.
Rabarber
19-02-2007, 22:12
Lotta jag trode du va fest typen.
Jobbig vecka framför mig ska upp 05:30 varje morgon pgaprao! men lovet är V.9 så nåt att se framemot. :)
:O pga? förlåt ja har blivit nörd :P
P.G.A borde det vara :P
själv ska jag bara ta det lugnt hela veckan lång :D kanske blir att lana lr nått skojj :P
ZYb3rDUCK
19-02-2007, 22:38
En longplay av ett amigaspel är nog inget man vill sitta och se om man inte är inresserad. Fast det är trean jag vill spela, ettan är mest för nostalgi. Ville inte kolla på trean för då förstör jag spelandet sen. Hoppas bara jag kan hitta någon affär som säljer.
@Pepparkaks~ Kan man inte vara festtypen om man sitter och kollar på spel? Det är ju måndag. Folk jobbar.
Hockey är kul, fast kallt utan vinterjacka. Visste inte att det fortfarande var snö i Sthlm. Vi har minsann ingen.
Är också inne i en nostalgisk period. Sitter på www.virtualnes.com någon timme om dagen.
Är också inne i en nostalgisk period. Sitter på www.virtualnes.com någon timme om dagen.
Eller så har man ett riktigt 8bitars NES, like me. :D
Woppidoo, I've got one too! :O
Rim ftw.
10 minuter kvar av film. Jag är så nöjd.
Jobbigt....Mycket jobbigt.. :(
Sitter med ett ogjort arbete som skulle vara klart V.6 och jag har knappt börjat :/
SV läraren säger att jag kommer få IG i betyget om jag inte är klar men arbetet mycket snart :S
Skulle vara ganska surt, eftersom mina andra betyg är ganska högs, typ VG i allt utom bild,SV och musik :)
Får inte glömma att jag har MVG i matte också :cool:
Om jag tänkter lite har jag G i bigegoli, vet inte ens hur man stavar till ordet :rolleyes: så jävla tråkigt med växter och organ och sånt shit... Fysik ftw säger jag bara.
Första gången jag faktiskt skriver om mitt rl-liv på detta forum.
Lite hur jag känner mig osv :)
Ganska skoj faktiskt!
Funderar på att sälja mitt tibia och wow acc så jag får inte lite pengar! Skulle sitta fint med en helt ny TV på rummet!
Det löser sig. Jag har ett projektarbete som ska vara inlämnat sista mars som inte är påbörjat. Gör inte i morgon vad du kan skjuta upp till i övermorgon.
ZYb3rDUCK
19-02-2007, 22:55
Har ett jag med, men inte 700 spel. Bara 120-150 :P *Skryt*
Det löser sig. Jag har ett projektarbete som ska vara inlämnat sista mars som inte är påbörjat. Gör inte i morgon vad du kan skjuta upp till i övermorgon.
Ungefär så jag tänker också :o
Man får ett arbete, sen ska det vara klart om 4 veckor då tänker man "Fan va chill, nu kan man slappa i 3 veckor".
Sen när man kommer till sista veckan så har man allting kvar och tänker på hur smart det skulle varit om man började 3 veckor tidigare :happy:
Ändå gör man samma fel varje gång.... :/
Pepparkaks Sorceren
19-02-2007, 23:35
Inte kollar man spel på lov :flush:
@ Rabarber srry men orkar inte bry mig om punkterna xD
Visst är det snö här, mer kommer under natten. Ska vi bygga snögubbar imorgon?
NES är ju bara så älsk <3
Shoo bre (http://www.youtube.com/watch?v=usftTD9-I9Q)
ZYb3rDUCK
20-02-2007, 03:00
NES är ju bara så älsk <3
Jupp, NES, Snes, N64. Älska Nintendo!
NES, Snes, N64 ägde man ju. Ångra att jag sålde allt för 1000kr :/
Nu sitter man med en chippad Xbox istället. Bra det också.
CocaCola
20-02-2007, 03:38
Lovet har börjat ! fan va najs, jo jag vet, för vissa av er här så har de slutat, stackars er :happy:
Pepparkaks Sorceren
20-02-2007, 07:11
Ska gå nu då :yeah: hej då
Ajdå ;O
Vad ska du göra?
Jack Sparrow
20-02-2007, 11:23
Tack till den som skickade NES länken, fyfan vilka minnen. :heart:
KristalleN
20-02-2007, 11:47
bara tisdag idag men febern har släppt .. men man har lovet framför sig JIPPI
Lovet har börjat ! fan va najs, jo jag vet, för vissa av er här så har de slutat, stackars er :happy:
Hehe, vi runt 08 har inte börjat lovet ännu. Synd om dig när vi har och inte du. ;)
Hehe, vi runt 08 har inte börjat lovet ännu. Synd om dig när vi har och inte du. ;)
Jag har lov Vecka 10. Synd för er när jag ligger på stranden i Thailand och steker. :)
Jag har lov Vecka 10. Synd för er när jag ligger på stranden i Thailand och steker. :)
ja verkligen då e det ju för fan snart påsklov :lol:
KristalleN
20-02-2007, 13:09
Förresten ngn som vet var man kan få tag i age of empires 1 :P ?
ZYb3rDUCK
20-02-2007, 13:11
Sålde mitt snes och N64 med :( Sitter med ett Gamecube nu.
Blir väl ett Wii tills man fyller år, måste spela zelda!
Sålde mitt snes och N64 med :( Sitter med ett Gamecube nu.
Blir väl ett Wii tills man fyller år, måste spela zelda!
Zelda var det ända jag spelade på mina Nintendon. Så jäkla sjukt bra spel.
ja verkligen då e det ju för fan snart påsklov :lol:
"haha"
Påsklovet är typ vecka 15-16. 1 månad.
KristalleN
20-02-2007, 13:18
lov denna veckan sen prao 2 veckor sen 3 veckor i skolan sen påsklov känns bra
Latexfarfar
20-02-2007, 13:36
Jahapp, då var bannen borta.
Två veckors PRAO känns typ som 2 dagar..
Välkommen tillbaka Felix. :lol:
KristalleN
20-02-2007, 13:38
Ja men ändå..
Latexfarfar
20-02-2007, 13:38
Tackartackar. :rolleyes:
Ja men ändå..
Vart ska du prao'a?
KristalleN
20-02-2007, 13:44
Ja men ändå..
Vart ska du prao'a?
bogarts det är en videobutik om du inte visste
Då blir det inte tidiga morgonar..
KristalleN
20-02-2007, 13:52
11 till 16 varje dag + jag får busskort av skolan så jag kan åka ditt o hem..
Man får jobba max 8h va? kommer knappt ihåg.
KristalleN
20-02-2007, 14:32
Man får jobba max 8h va? kommer knappt ihåg.
jag har för mig det..
När jag var liten och praoade hade jag nog bästa tiderna. 11-13 :S
KristalleN
20-02-2007, 15:52
ok :) men jag hade inte haft ngra tider alls om jag ''prao'at'' hos min pappa för då hade jag sovt hela tiden .. men var prao'a du då ?
Jag jobbade på NK. :D
Började 07:00 och slutade 17:00 kom hem runt 18:30. Ibland kunde jag vara kvar tills vakten gick, var så jäkla kul att jobba där. *längtar tillbaka*
Har blivit kär igen :heart:
http://www.youtube.com/watch?v=5HAUuwiqIXc
Drunksailor
20-02-2007, 16:53
Woho, va på vårdcentralen idag och undersökte några sår som cpat loss på mig, har tydligen *nånting* koppor, kommer inte ihåg vad hon sa. Jaja hoppas bli av med dem innan helgen. har ingen större lust att ha plåster över halva ansiktet då.
Woho, va på vårdcentralen idag och undersökte några sår som cpat loss på mig, har tydligen *nånting* koppor, kommer inte ihåg vad hon sa. Jaja hoppas bli av med dem innan helgen. har ingen större lust att ha plåster över halva ansiktet då.
Låter ju kul...
ok :) men jag hade inte haft ngra tider alls om jag ''prao'at'' hos min pappa för då hade jag sovt hela tiden .. men var prao'a du då ?
Helsingborgs Tennisklubb. ;)
KristalleN
20-02-2007, 17:18
Helsingborgs Tennisklubb. ;)
det ska min kompis göra men han fick tiderna 10-17
Ajdå ;O
Vad ska du göra?
Hrm. Tja, vi vet inte riktigt. Vi skulle göra någon undersökning om hälsa och skriva om det. Fast allt är ganska vagt.
@Redmark. Snögubbar är kallt att bygga utan vinterjacka! Du kan bygga så kan jag stå i någon trappuppgång och titta på :)
Vi var tvugna att ha hälften av allt färdigt till jul och börjat på rapporten! ^^ xD
Lyxskola, hrmpf. ;/
Dålig handledare säger jag. Jag jobbar bättre under press. Hon har aldrig ens frågat oss om vi satt igång/hur det går/ordnat träff eller någonting. Vi kom överens om en träff en gång, då var hon inte där. Lyxskola är nog fel ord, de har för många elever för att hinna bry sig. Eget ansvar får man leka alldeles för mycket. Ansvar är inget jag favoriserar alltid.
KristalleN
20-02-2007, 18:36
Ngn här som kan hjälpa mig med mitt dator problem ?
Danne Weman
20-02-2007, 18:52
Jag började med mitt projekt idag, det ska vara klart vecka 14, så ja, jag känner mig lite smått stressad men det ordnar sig. Mitt projektarbete handlar iaf om något som jag själv tycker intressant, nämligen musik.
Lack gubbe (http://www.youtube.com/watch?v=-6E2S16MoaE)
Det är min dag idag!!
(<-------)
Har ni ätit någon semla än? :)
Nej, får väl springa och köpa sen. Fast det är kallt och snö. Usch.
Metallica
20-02-2007, 19:18
min morsa glömde köpa!!
fy!
min morsa glömde köpa!!
fy!
AEGD! Mohahehah
Åt upp sista tuggan för ca 20sec sen _/
Metallica
20-02-2007, 19:27
min morsa glömde köpa!!
fy!
AEGD! Mohahehah
Åt upp sista tuggan för ca 20sec sen _/
die rl
aja, jag får imorn sa mor min.
annars köper jag en semla på "turk" butiken vi skolan. dom verkar fett nice..
NOT
Flera stycken. 10kr i skolan. :D
KristalleN
20-02-2007, 19:28
har ätit 5 semlor idag det räcker
Jag fick välja mellan att hacka lök och srpinga och köpa semlor. Jag hatar att hacka lök så jag tog på mig semmeluppgiften. Sitter och laddar nu. Kan i alla fall röka på vägen, men massa snö. Burr.
KristalleN
20-02-2007, 19:36
fråga precis morsan om hon kan köpa semlor till imorgon för hon hade glömt det idag o det var bra.. asså det är rätt konstigt med ett bageri som är typ 100 m ifrån oss det står semeldagen hela året ?
Danne Weman
20-02-2007, 19:42
Jag bor 20 meter ifrån Tösse, antagligen Stockholms kändaste semmelbageri. Den vinner alltid alla smaktest och så vidare. Jag gick förbi där på väg hem från skolan, då var det heeelt fullproppat. Min pappa kom dit 3 timmar senare efter jobbet för att köpa en, då var det 76 nummer före honom, tänk dig då att affären är mindre än 15 kvadratmeter. Min farsa tänkte att han skulle dra ner 10 minuter innan dom stängde för å kolla om det var mindre folk då men då hade kön flyttat ut på gatan utanför. Så det blir ingen semla för mig idag, ingen större förlust, tycker ändå inte det är speciellt gott, så sjuuukt jävla äckligt mäktiga.
Jag fick välja mellan att hacka lök och srpinga och köpa semlor. Jag hatar att hacka lök så jag tog på mig semmeluppgiften. Sitter och laddar nu. Kan i alla fall röka på vägen, men massa snö. Burr.
Akta så inte snögubben tar dig ;)
Redmark, vem är den där vackra bejben på din avatar?
:heart: :heart: :heart:
vill du ha hennes mobilnummer? :happy:
KristalleN
20-02-2007, 19:57
Ja redmark jag vill jag oxå veta
KristalleN
20-02-2007, 20:04
Men jag vill oxå veta :P nr plx ?
Röker du?! Det trodde jag aldrig om dig Nem... uhm... Lotta!
Dålig handledare säger jag. Jag jobbar bättre under press. Hon har aldrig ens frågat oss om vi satt igång/hur det går/ordnat träff eller någonting. Vi kom överens om en träff en gång, då var hon inte där. Lyxskola är nog fel ord, de har för många elever för att hinna bry sig. Eget ansvar får man leka alldeles för mycket. Ansvar är inget jag favoriserar alltid.
Kanske sant.
Men jag hade nog klarat mig utan "Ni har inte börjat med växlarna i kraftverket än, sätt igång!"
Rökning skadar hälsan. :O
Iaf råkade jag elda mitt hår när jag skulle tända en cigarett i fredags samtidigt som jag var full.
Längre hår har sina nackdelar.. ;/
Dock var det inte speciellt mycket som brann, släckte det jävligt snabbt ;D
Iaf råkade jag elda mitt hår när jag skulle tända en cigarett i fredags samtidigt som jag var full.
buhehehe
Pwned by cigarett :D
Visste inte att det var semlor man skulle äta idag, jag som "bantar" haha fan xD
KristalleN
20-02-2007, 20:24
HAHA.. :)
Jag... mår... illa...
Ville bara dela mina innersta tankar :(
Haha, brände nästan mitt hår också en gång på fyllan.
Satan vad skraj man blev :happy:
KristalleN
20-02-2007, 20:37
Jag... mår... illa...
Ville bara dela mina innersta tankar :(
gå o lägg dig då ?
Typiskt. Traskade iväg och höll på att frysa fingrarna av mig. Så var semmeljävlarna slut. Köpte en Daim istället. Det är i och för sig godare än semlor. Ingen snögubbe kom och tog mig.
Agi, det är bra att du inte tror dåliga saker som rökning om mig. Fortsätt med det.
Typiskt. Traskade iväg och höll på att frysa fingrarna av mig. Så var semmeljävlarna slut. Köpte en Daim istället. Det är i och för sig godare än semlor. Ingen snögubbe kom och tog mig.
Agi, det är bra att du inte tror dåliga saker som rökning om mig. Fortsätt med det.
Du borde köpt marabou daim <3
KristalleN
20-02-2007, 20:44
tur du har lotta att ingen snögubbe tog dig dem kan faktist vara riktigt farliga när dem blir sura :)
De är aldrig farliga mot mig. Precis som drakar tycker snögubbar om mig. För jag är kall och gosigför dem att krama. :O
Maraboudaim är så mycket choklad. Var ganska mätt.
De är aldrig farliga mot mig. Precis som drakar tycker snögubbar om mig. För jag är kall och gosigför dem att krama. :O
Maraboudaim är så mycket choklad. Var ganska mätt.
Man blir ju inte mätt på godis. :(
Jag hade valt att hacka lök, jag vet ett knep hur man inte bölar. Vet ni :rolleyes:
KristalleN
20-02-2007, 20:53
blir du mätt på ett maraboudaim det var en liten mage du har :) men faktist så anfaller inte så många snögubbar mig.. nog för att jag är så snäll
Haha ja, fast jag reagerade inte. det var typ såhär:
"Jocke, jag får en cigarett."
"Ok."
Sen försöker jag tända, men det blåser. Så håret blåser fram, så tänder jag eld på det.
Släcker snabbt som fan.
Står där i 5 sekunder.
Sen bara:
"Shit..."
Sen tände jag den med hjälp av hans cigarett, det blåser för mycket i Helsingborg. :rolleyes:
Men åh! Sluta missförstå mig. Jag var redan mätt nä jag gick och handlade. Hade precis ätit spagetti och köttfärssås. Daimen ligger kvar i min väska.
KristalleN
20-02-2007, 20:55
kanske funderat på att skriva det då så man fattar jag har feber jag är lite yr ;)
Måste åka 25 mil imorgon för att hälsa på min brorson.
PALLA! Jag som hade tänkt slöa imorgon.
(Vilket jag ändå gör varje dag, duuh)
KristalleN
20-02-2007, 21:05
du kan slöa i bilen dit ? om du nu ska åka bil
Låt mig översätta:
"Måste åka 25 mil imorgon för att hälsa på min brorson.
PALLA! Jag som hade tänkt spela dator hela dagen imorgon.
(Vilket jag ändå gör varje dag, duuh)"
;)
Låt mig översätta:
"Måste åka 25 mil imorgon för att hälsa på min brorson.
PALLA! Jag som hade tänkt spela dator hela dagen imorgon.
(Vilket jag ändå gör varje dag, duuh)"
;)
You read my minds Stiffy :yeah:
Var menat att jag skulle vara snögubben, men jag orkade inte traska ut. ;)
Redmark, kom igen nu.
Vem är hetingen på din avatar?
Din tjej, skådis, artist?
Redmark, kom igen nu.
Vem är hetingen på din avatar?
Din tjej, skådis, artist?
Det är min och Tancolls lilla hemlis. :P
KristalleN
20-02-2007, 21:17
Ja redmark säg nu jag vill oxå veta vem det är gärna få hennes nr oxå (A)
KristalleN
20-02-2007, 21:22
Nej vi vill veta vem den snygga bruden är.. :)
3 år äldre, men kan ändå funka.
KristalleN
20-02-2007, 21:27
som rasty säger det kan funka fast jag är 15 :P
KristalleN
20-02-2007, 21:29
aa men jag är 15 :P
Jaha....
Redmark, skäms inte.
Du är bland vänner :P
KristalleN
20-02-2007, 21:32
så langa upp namn o tele nr på bruden
Hahaha.. Jag är själv 87'a, ska jag ge över henne till er? :rolleyes:
KristalleN
20-02-2007, 21:34
aa (A) :) vrf inte? :P
Det kommer aldrig att funka. :yeah:
Redmark. Säg som det är istället, du vågade inte. Du är rädd för mig.
Redmark. Säg som det är istället, du vågade inte. Du är rädd för mig.
jag är jätterädd för dig :heart:
KristalleN
20-02-2007, 21:46
jodå redmark det kommer finak utmärkt var bor hon förresten ?
Granberg
20-02-2007, 21:51
Hallå, vart tog dom roliga trådarna vägen... det här duger ju inte.
KristalleN
20-02-2007, 21:51
gör du en rolig tråd ;)
Hallå, vart tog dom roliga trådarna vägen... det här duger ju inte.
Vaddådå? :rolleyes:
Vilka här har sportlov???
KristalleN
20-02-2007, 21:56
me ;)
nice avatar Rasty :D
nice avatar Rasty :D
TY
Nice avatar redmark.
Eller borde jag säga, nice tjej redmark.
I do. Sportlov <3. Jag och Anna fick dra en dubbelutehelg för att fira. Bra för humöret, dåligt för plånboken.
Hah ;)
Ja, sportlov nästa vecka. Känns som en evighet att gå i skolan dessa 3 kvarvarande dagar.. :/
Iförsig så går jag i 6:an men det känns ändå rätt trist :happy:
SNÖ :mad:
Någon här som har en tatuering?
Jag ska snart skaffa en på övre högerarmen, blir väl en
grip. (http://www.nada.kth.se/~asa/bilder/grip.gif) (Inte just den bilden, men det sagodjuret. :P )
Varför just en grip? Brukar ju ligga en tanke eller symbolisering bakom.
pillepelle
20-02-2007, 22:46
Varför just en grip? Brukar ju ligga en tanke eller symbolisering bakom.
Eller en grip
Ja det gör det också. ;P
Gripen utgör Skånes vapenmärke:
http://www.ch-design.net/skaneringen/images/skane.gif
Södermanland och Östergötland har också grip. Elakt.
Granberg
20-02-2007, 22:53
Jag var sjukt pepp på att tatuera mig i sommras. Hittade en cool bild jag ville tatuera in. Så jag tänkte, gillar jag denna bild lika starkt efter att jag haft den som skrivbordsbakgrund tills min 18års dag så skaffar jag den. När jag fyllde 18 hade jag redan lessnat. Så nej, jag kommer nog ej göra det, för jag vet att jag kommer ångra mig.
Jag vill tatuera in Hockeymasen eller Leksandsskölden fast jag vet inte vart.... Sen så är jag ju inte 18 heller.
@Lotta; Japp ;D
@Granberg: Därför jag tar något som betyder något för mig.
Jag är inne på Granbergs spår. Är väldigt tveksam till att jag någonsin kommer hitta ett motiv som jag gillar nu, när jag är 35 och 70. Annars kan man ju alltid skaffa sig vänner som gör det åt en. En polare till mig berättade om några av hans vänner som varit utomlands. En av dem hade däckat, då hade de andra tagit med honom till en tatuerade som tatuerade in en stor grön broccoli, med en röd virvelvind runt, på hans bröst. Väldigt snällt. :rolleyes:
Drunksailor
20-02-2007, 23:18
Jag är inne på Granbergs spår. Är väldigt tveksam till att jag någonsin kommer hitta ett motiv som jag gillar nu, när jag är 35 och 70. Annars kan man ju alltid skaffa sig vänner som gör det åt en. En polare till mig berättade om några av hans vänner som varit utomlands. En av dem hade däckat, då hade de andra tagit med honom till en tatuerade som tatuerade in en stor grön broccoli, med en röd virvelvind runt, på hans bröst. Väldigt snällt. :rolleyes:
är ju inte HELT omöjligt att det e samma personer, men har läst det där på flashback.
är ju inte HELT omöjligt att det e samma personer, men har läst det där på flashback.
Kanske är en sån där vandringsägen. Har bild på tatueringen dock. Fast på min dator hemma.
Och nej, några vidare snälla polare kan man ju inte direkt kalla det. Tror de betalade för att han skulle få ta bort den, men blir ju ändå ärr. Han hade tydligen tyckt ganska mycket om den :O
Granberg
20-02-2007, 23:34
Ok, nu är jag less på ovärda samtalsämnen och torra spam trådar. För att nu sätta punkt för detta så svarar jag på veckans viktigaste frågor i hopp om att vi efter detta tänker i nya banor.
Jag hade valt att hacka lök, jag vet ett knep hur man inte bölar. Vet ni?
Ja
Hahaha.. Jag är själv 87'a, ska jag ge över henne till er?
Ja
3 år äldre, men kan ändå funka.
Nej
Själv är man 18.
Ja
"polare"
Tills döden skilljer oss åt.
Fint att ta allt ur sitt sammanhang. I like it. Lurigt, du vet inte om jag menar det eller inte. Not like you'd care.
Granberg
20-02-2007, 23:43
Fint att ta allt ur sitt sammanhang. I like it. Lurigt, du vet inte om jag menar det eller inte. Not like you'd care.
Men det var så som jag tolkade frågorna... :flush:
Jag har ett ärr ovanför mitt vänstra öga. Skulle aldrig ta bort det. Har även ett ärr som, konstigt nog, ser ut som ett kors i mitten av mitt bröst. Skulle inte heller ta bort det. Anledningen till att jag inte vill ta bort dessa "skavanker" är för att de helt enkelt varit där så länge. Varje morgon när jag går upp så ser jag dessa ärr och födelsemärken som jag egentligen skulle klarat mig utan, men eftersom jag nu sett de så ofta, så kan jag inte leva utan dem.
Något liknande tror jag faktiskt det är med tatueringar. Tänk dig, varje dag, varje gång du tar av din tröja så ser du det där hjärtat med en pil igenom (töntigt, jag vet) över ditt vänstra bröst. Din ögon vänjer sig med tatueringen. Tillslut kan du inte ens tänka dig din kropp utan denna tatuering. Eftersom du vant dig så är det mer onormalt för dig att inte ha den. Både människor och djur är trots allt arter som ganska snabbt kan anpassa sig till situationen och vänja sig vid saker och ting.
(Undantagen i denna text är om du t ex gjort en tatuering där de står "Heil Hitler" eller "jag älskar Maria", även fast du egentligen är ihop med Sara)
kanske funderat på att skriva det då så man fattar jag har feber jag är lite yr ;)
Och det kommer från rätt person?
Milad har helt rätt. :)
Faen, kommer vara en jävla massa plugg denna vecka >.>
Måste lämna in en sak imorrn, eller rättare sagt idag, och har ju fan inte ens börjar på det än...
Skolan gör en konstig.. O.o
Välkommen i klubben, Shino. :|
Tur så gick man ut plugget för ett år sen drygt ;)
http://youtube.com/watch?v=_eFYQP8tZSA
bwahahahhaahaha
CocaCola
21-02-2007, 04:43
@up
Hahahahaha vilken jävla nörd! AHHAHA
"Kan väl hända att man lagar en god mat... med mina, hacker kompisar." Hhahahaa
Latexfarfar
21-02-2007, 09:20
Bärshunter - Vi sitter i en jävla venthall (http://www.youtube.com/watch?v=6qVqZ7F5EeA&mode=related&search=)
Haha, störtsköna subtitles.
Japp DET var jävligt taskigt... o.o
Ok, nu är jag less på ovärda samtalsämnen och torra spam trådar. För att nu sätta punkt för detta så svarar jag på veckans viktigaste frågor i hopp om att vi efter detta tänker i nya banor.
Själv är man 18.
Ja
Det var ingen fråga, det var ett svar.
KristalleN
21-02-2007, 10:50
Med redmark nu får du säga vem hon på din avatar är
Läste BT (Botkyrka Tidningen).
http://i13.tinypic.com/2vmakg9.jpg
sida 2
http://i13.tinypic.com/47tpgk5.jpg
sida 3 (uppe i högra hörnet)
Tyck synd om oss nu. :(
KristalleN
21-02-2007, 12:40
Redmark försök inte byta samtalsämne vi vill ha hennes nr o dylikt . :P
Jag har inte hennes nummer, tyvärr. :)
Latexfarfar
21-02-2007, 13:16
Läste BT (Botkyrka Tidningen).
http://i13.tinypic.com/2vmakg9.jpg
sida 2
http://i13.tinypic.com/47tpgk5.jpg
sida 3 (uppe i högra hörnet)
Tyck synd om oss nu. :(
Haha, ja det är synd om oss. :/
Drunksailor
21-02-2007, 13:18
Jag har inte hennes nummer, tyvärr. :)
stalker varning.
KristalleN
21-02-2007, 13:52
som drunksailor säger förföljer du henne elr ngt ? :P
KristalleN
21-02-2007, 14:00
oki :P det är typ en kändis elr ngt
Drunksailor
21-02-2007, 14:52
via tvn ja.
jaha, trodde det va nån random tjej som bor någonstans i närheten av dig. lite creepy att ha henne som avatar.
KristalleN
21-02-2007, 14:55
då hade det varit lite äckligt :P
Vaddå ni tjatar om hennes nummer hela tiden, det är väl värst?
Folk tänker inte så långt. Det är det som skiljer agnarna från vetet. :rolleyes:
Fan vad drygt.
Som jag nämnde tidigare skulle jag hälsa på min tvåveckor gamla brorson.
På vägen hem hade det börjat snöa rejält och vi stannade vid en liten kiosk för att käka hamburgare.
När vi sedan skulle åka hem igen hade vår bil fastnat i snön, och vi satt fast i en halvtimma typ.
Vi använde oss av tre starka män som puttade på bilen.
JAG HATAR SNÖ!!!
Fan vad drygt.
På vägen hem hade det börjat snöa rejält och vi stannade vid en liten kiosk för att käka hamburgare.
När vi sedan skulle åka hem igen hade vår bil fastnat i snön, och vi satt fast i en halvtimma typ.
JAG HATAR SNÖ!!!
<3 snö(av någon konstig anledning O.o), även om det bara leder till negativa konsekvenser....
HUEAHUEAHUEHAUEHAUEHAU
KristalleN
21-02-2007, 16:06
@hipstiff jag skojajr med han hon är snygg men jag vill inte ha hennes nr :P
Fan vad drygt.
JAG HATAR SNÖ!!!
Snö är gulligt, men jag trivs hellre med sommar. -.-
Dirk Diggler
21-02-2007, 16:09
Hade idrottsdag idag, skulle börja vid 10.30 nått, men bestämde mig för att skippa det. Så kom far hem vid tolvtiden så jag fick traska mig vidare till hällsostudio där jag skulle köra A-box.
Var dock bara en halvtimme kvar när jag kom dit så jag fick inte vara med. Var istället tvungen att ta mig till badhuset och simma 1000 jävla meter! sög
har spelat hockeybocky på skolan idag :D
Bah, känner jävligt mycket för att gå ut och supa ikväll... Vet inte varför, det är bara onsdag... :rolleyes:
Danne Weman
21-02-2007, 17:59
Bah, känner jävligt mycket för att gå ut och supa ikväll... Vet inte varför, det är bara onsdag... :rolleyes:
Lill-lördag fan!
KristalleN
21-02-2007, 18:13
@hipstiff Lill - lördag + har du inte lov ?
CocaCola
21-02-2007, 20:14
Rasty, din signatur är för "mesig" när ja läser de så läser ja som han bara säger de, Du ska mer skriva de som "You wanna play ruff!? Okay!... SAY HELLO TO MY LITTLE FRIEND!
;]
Haha, du har faktiskt rätt.
Det roliga med den scenen är att många filmer/serier skämtar om det.
Har sett många filmer/serier där folk säger det. :D
Så du har sett Scarface?
Den äger fett.
Har sett den typ 6 gånger och jag tröttnar aldrig.
Det är en sån film som aldrig dör.
pillepelle
21-02-2007, 23:14
http://www.youtube.com/watch?v=bI1PfmDl8fo
Så du har sett Scarface?
Den äger fett.
Fo sho.
Klassiker ftw
Ajja dags att gå ut och skotta snö, sen komma tillbaks och ta lvl 27-30 på min nya gubbe.
Seeyyyaaaa :rolleyes:
KristalleN
22-02-2007, 11:54
@hipstiff har precis varit o skottat snö rätt så kul faktist speciellt när grannarna hjälper till ;) GLHF
Du skulle säkert skotta bort dig själv om inte grannarna fanns. :happy:
Frågan är om man ska gå ut och göra lite nytta nu efter 6 dagars halsfluss.
KristalleN
22-02-2007, 12:36
@redmark , ja det skulle jag :) men det är härligt o vara ute o göra lite nytta sen gå in o värma sig o dricka julmust <3
Julmust :heart:
Funderar på att göra en Rap-battle tråd. Är inte säker på hur det kommer att gå för den men funderar på att göra en.
Edit: Nej jag gör inte den, kommer säkert gå dåligt.
KristalleN
22-02-2007, 13:58
jodå testa jag hejar på dig :yeah:
Om jag gör den tråden kommer nog Zosous att vinna.
Zosous skrev:
Har skrivit ungefär 8 battles, vunnit alla. Kika gärna in om du har tid.
Men jag antar att allt kommer gå i stupet.
KristalleN
22-02-2007, 14:03
skit samma tetsa ändå vad har du att förlora GO RASTY :yeah:
Äff så jobbigt var det inte att skotta. Men får väl ta en snabbrunda ikväll också så bilen kommer in. Det snöar rätt mycket nu...
JAG HATAR SNÖÖÖÖÖÖ!
ska fan emigrera till något soligt land fan ta detta vädret -.-
KristalleN
22-02-2007, 15:18
@hipstiff var i hbg bor du ?
@hipstiff har precis varit o skottat snö rätt så kul faktist speciellt när grannarna hjälper till ;) GLHF
det är verkligen jättejobbigt att skotta snö.... jag vart tvingad i förrgår :(
Edit: även fast halva uppfarten redan var skottad :rolleyes:
KristalleN
22-02-2007, 15:56
jag blev oxå tvingad idag egentligen men man kan ju alltid skita i det men det gjorde inte jag :)
CocaCola
22-02-2007, 16:27
Haha, du har faktiskt rätt.
Det roliga med den scenen är att många filmer/serier skämtar om det.
Har sett många filmer/serier där folk säger det. :D
Så du har sett Scarface?
Den äger fett.
Ofc ja har sett den, cirka 500 gånger bara xD
Yeah, fredag imorgon!
Vad ska ni geeks göra i helgen då? :happy:
CocaCola
22-02-2007, 16:53
Hmmmmm, får väl leta reda på någon fest.
Om de inte händer, så är de väl på med kalsongerna öppna chips påsen och kolla på tv :)
edit: man kan ju knappt va ute >.<
Softa i helgen! Lov förfan! En dag i helvetet kvar sen slipper man i en vecka ;]
@kristallen. Bor i Åstorp.
Jag fick skotta uppfarten (10X5? meter) och hela trottoaren längs vårt staket (20~m).
@Yamal: Supa bort fler järnceller, och döda fler tänkbara foster.
Skruva ihop motorn, lyfta i den, köra sönder den igen, receptet på en lyckad helg!
Kommer spela in isracing på isbanan i böle, återkommer med film.
Jag bestämde mig för att fiska bläckfisk.
Fångsten blev sådär :(
http://img.aftonbladet.se/nyheter/0702/22/blackfisk2.jpg
KristalleN
22-02-2007, 17:19
Jag fick skotta uppfarten (10X5? meter) och hela trottoaren längs vårt staket (20~m).
ok jag skotta vid grannarna med för mamma tyckte jag kunde vara lite vänlig :)
@Agi , tänk fan att det finns så stora bläckfisar .. :)
Mhm :)
Ett halv ton väger (vägde?) den xD
Tearjerker
22-02-2007, 17:41
4-8 innebandymatcher ska spelas i helgen, kul.
åh fan bor du i åstorp :P
jag bor typ i ängelholm mot helsingborg i den lilla hålan strövelstorp om du vet vart den ligger?
iaf så kör man bara 112 mot höganäs från åstorp så passerar man mig i princip
KristalleN
22-02-2007, 18:18
jag bor typ i ängelholm mot helsingborg i den lilla hålan strövelstorp om du vet vart den ligger?
bor du i strövelstorp där bor fan min farsa :P
Emopinglan14
22-02-2007, 18:31
Yeah, fredag imorgon!
Vad ska ni geeks göra i helgen då? :happy:
Sitta hemma med min käraste(datorn då) och kanske hänger med några kompisar och tjocka mig i cafeterian.
Jag bor i hålan Simrishamn på Österlen.
10 mil öster om Malmö.
Granberg
22-02-2007, 18:52
Skruva ihop motorn, lyfta i den, köra sönder den igen, receptet på en lyckad helg!
Kul, jag ska också brumma i helgen. Dock på halkbana. Woho?
Kul, jag ska också brumma i helgen. Dock på halkbana. Woho?
Bara synd att det är så jävla preparerat på halkbana, man kör ju med däck som har spår åt sidorna så man verkligen inte ska ha något fäste åt sidan, tråkigt så. Provade sladda som jag gör på isbana och det var i princip omöjligt. På halkbanan lär man sig använda kopplingen så fort man tappar fästet men det är inte det optimala.
På isbanan kör vi ju med isdäck med dubbar som kan döda. Man kan räkna med sjuka hastigheter, lär synas på film.
Jag ser det snöar jag ser det snöar....eller inte, mörkt ute och parsegänerna (stavning?) är nerdragna, kallt och eländigt
Jag ser det snöar jag ser det snöar....eller inte, mörkt ute och parsegänerna (stavning?) är nerdragna, kallt och eländigt
Har du fått ett nytt rum nu eller bor du kvar i samma tråkiga?
Drunksailor
22-02-2007, 19:50
En dag kvar, kanske att man ska gå till skolan sista dagen i veckan? antingen det eller så skiter jag i det? ena låter lite mer lockande. Fest imorron, rätt nära där jag bor, skönt värre. på senaste tiden har det mest vart en jävla bit bort så man knappt kommer hem. Nej tacka vet jag gångavstånd. Hoppas bara att det inte kommer nått jobbigt folk och att en polare vill testa CB, det hade vart mysigt. Förra helgen började jag prata "knark" på fyllan, det var inte sådär jätte poppis och nån som ville bevisa sin manlighet hotade med stryk. Den kvällens ragg hade pojkvän, det va inte heller så trevligt. Förutom att han va jättetrevlig, så vi snackade på ett bra tag. Tänk att jag inte ens lyckas hålla mig ontopic i veckans tråd utan börjar skriva om andra veckor. Fy skämms. Hoppas det inte är helt omöjligt att läsa pga bristen av styckesindelning men skrev i "snabbsvar". kommer med edit om det ser för klurigt ut. PUSS
Salt&Peppar
22-02-2007, 20:14
Ngn som vet hur man gör datorn tystare ända sen jag skaffade det där "windows vista" temat som någon postade här på forumet så har datorn blivit mer högljudd.
Ngn som vet hur man gör datorn tystare ända sen jag skaffade det där "windows vista" temat som någon postade här på forumet så har datorn blivit mer högljudd.
Läste om ett program i ett nummer av M3 som gjorde datorn mer tyst.
Men tyvärr kan jag inte hjälpa dig mer xD
Pepparkaks Sorceren
22-02-2007, 20:33
@ salt&peppar: Ta bort det...
Fick KÖRA Fyrhjuling i en lagerlokal idag! så jävla härligt det var att glida på det gummiaktiga golvet xD
Mjo. Men är nästan aldrig här. Bara när jag spelar Tibia (görs i HGB med), sover och äter. Annars går jag i skolan, festar och e med polarna i helsingborg.
Passerar man ditt hus, eller din by? :P
@ salt&peppar: Ta bort det...
Fick åka Fyrhjuling i en lagerlokal idag! så jävla härligt det var att glida på det gummiaktiga golvet xD
åka, vem körde då?
Pepparkaks Sorceren
22-02-2007, 23:06
OJ för låt Wezzli! köra*
ska redigera för din skull :)
Hur många kommer sjukanmäla sig imorgon?
Mjo. Men är nästan aldrig här. Bara när jag spelar Tibia (görs i HGB med), sover och äter. Annars går jag i skolan, festar och e med polarna i helsingborg.
nä man passerar bara byn :P
för att komma till huset får man svänga av 112 och köra sisådär 2km :P
Drunksailor
23-02-2007, 00:22
jag kommer nog. har ändå vart sjuk (på riktigt faktist) hela veckan
James J. Braddock
23-02-2007, 00:34
Skönt med fredag imorgon. Halvdag i skolan, sedan vara med flickan för att därefter bege sej mot Linköping på lördagseftermiddagen.
jag kommer nog. har ändå vart sjuk (på riktigt faktist) hela veckan
;) Jag var också sjuk *på riktigt* sista dagarna tills lov :happy:
Emopinglan14
23-02-2007, 08:16
Heidi Andersson var i skolan igår, hon världsmästare i armbrytning. Bröt mot henne, jag hade ingen chans :/
Varit "sjuk" Onsdag o Torsdag ( Ville slippa 2 PROV som man ej tränat på fattar 0.00 av de ) Men idag ska man gå men man har ju läxförhör i Spanska o sånt försökte vara sjuk men det gick ej idag -.- .
Latexfarfar
23-02-2007, 08:52
Heidi Andersson var i skolan igår, hon världsmästare i armbrytning. Bröt mot henne, jag hade ingen chans :/
Gud vad konstigt. :rolleyes:
Shit, har gått och skottat varje morgon och varje kväll... kan det inte sluta snart?!+1?! :(
Titan Palla
23-02-2007, 09:07
aer i spanien, kan inte skriva vissa bokstaever jaekla jobbigt naer man moste sitta i ett stort internet rum
Latexfarfar
23-02-2007, 09:21
aer i spanien, kan inte skriva vissa bokstaever jaekla jobbigt naer man moste sitta i ett stort internet rum
Vafan göru på datorn om du är i Spanien?!
Tearjerker
23-02-2007, 10:08
Tibia påverkar folk på det sättet.
nä man passerar bara byn :P
för att komma till huset får man svänga av 112 och köra sisådär 2km :P
Ok. Jag bor nära Åstorp centrum, området sydväst om parken vid stationen...
Ingen match mot mig :rolleyes:
Jag har brytit arm med Atlas från Gladiatorerna för 5 år sen när han var på besök där jag bor.
Sjukt stark han var...
Vafan göru på datorn om du är i Spanien?!
Jag satt faktiskt vid datorn 2 gånger á 5 minuter varje gång när jag var i Thailand....iofs det var när pappa skulle fixa ngt.
Den här gången kommer jag också sitta vid datorn. Man måste ju se hur det har gått för Leksand i hockeyn! ;)
Gah, verkar som om jag och mamma måste gå någon kurs för att jag ska få övningsköra ;<
Är väl bara att börja komma på lögner redan nu.
"Va? Min mamma kör jätte lugnt och jag känner ingen som tar det så lugnt och fint i trafiken som hon". xD
Gah, verkar som om jag och mamma måste gå någon kurs för att jag ska få övningsköra ;<
"Va? Min mamma kör jätte lugnt och jag känner ingen som tar det så lugnt och fint i trafiken som hon". xD
Hon måste nog skriva ett test/prov ändå har jag för mig.
Hon måste nog skriva ett test/prov ändå har jag för mig.
Uhu okej. Men vi är bra på att skriva i min släkt, så det går nog bra. Har saknat att övningsköra, det är faktiskt kul att köra på stillastående människor xD
Monsterfrilla
23-02-2007, 16:37
I Åstorp säger du? Där har jag lirat en boule-tävling, värsta hålan!
Granberg
23-02-2007, 17:48
Zoul, om du inte redan har godkänd handledare så måste dom gå en "kurs" vilket inefattar typ en informationskväll. Men när jag fixade övningskörningstillstånd för 2 år sen så behövdes det inte. Jag fixade typ en vecka innan den lagen infördes.
Åh, så skönt! Sportlov nästa vecka = Jag+ensam+hemma+med min nya dator= Jag älskar lov :heart:
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.