View Full Version : brukar du gråta när du ser på film?
Theoric Ironfist
17-02-2007, 05:59
I en scen där det passar att gråta ofc
edit;: inte gråta av skratT!!
Hänt en gång när jag såg Remember the Titans
Theoric Ironfist
17-02-2007, 06:21
http://www.imdb.com/title/tt0210945/
varför åt den? :/
Emopinglan14
17-02-2007, 09:20
När jag hängde med min mor till bion och såg titanic, hon grät så jag gjorde det också.
Titan Palla
17-02-2007, 10:19
haha har väll hänt vid vissa filmer :rolleyes:
Hänt en gång när jag såg Remember the Titans
Otroligt bra film, och verklighetsbaserad, man gråter lite mer då.
Goth Drash
17-02-2007, 10:52
Nepp, aldrig.
Så fort någon bölar på film så sitter jag också där och snyftar xD
Kan inte se disneyfilmer utan att börja gråta heller ;<
kan väl hända att man snyftar ibland :flush:
en gång när jag såg king kong på bio var det 2 jämte mig som satt och stor grät när king kong dog :lol:
När jag såg Titanic för första gången så grät ja.
Drunksailor
17-02-2007, 12:38
lejon kungen när jag såg den på bio för massa år sen. FAN TA DIG SCAR!!!!!
Fällde nog en tår eller två när jag såg "Tsotsi" sista scenen då.
Monsterfrilla
17-02-2007, 13:41
Det händer sällan, men det häder. :flush:
Ska vi leka tennis
17-02-2007, 13:49
För 2-3 år sedan satt jag och störtgrät åt E.T! HAH.
Ambalrith
17-02-2007, 13:59
Nu ger du mig hemska minnen, såg den med på bio när jag var liten. Kommer aldrig förlåta Scar för vad han gjorde mot Mofasa, sen när Simba hittar farsgubben sin liggande död, sorligt ju! :(
Nu ger du mig hemska minnen, såg den med på bio när jag var liten. Kommer aldrig förlåta Scar för vad han gjorde mot Mofasa, sen när Simba hittar farsgubben sin liggande död, sorligt ju! :(
hehe fan jag kommer ihåg att man var rätt nära att böla lite just under det ögonblicket men man ville ju inte verka "mesig" så man satt där och försökte hålla sig tillsist smög jag ut på toa och kom tillbaka 5min senare :P
Grät en gång för länge sen till Armageddon. :flush:
Jag tyckte det var sorgligt när Bruce Willis dör.
Jo, morsan grät till Lejonkungen, inte jag.
När jag såg Click så grinade jag fan, kunde knappt andas : <
Rabarber
17-02-2007, 14:34
gråter fortfarande till lejon kungen :P är 16 :P
Emopinglan14
17-02-2007, 14:39
Hade lite problem att hålla tårarna inne när jag såg Ice Age 2 på bio, på slutet när scratch var i himmelen, jag trodde han dog :/
Jag med :heart: :(
trodde att den skulle vara rolig men den var mer deprimerande
Tror aldrig jag bölat så mycket som jag gjorde åt Monsters inc och lejonkungen. Disneyfilmer är fan hemska ;s
Tror aldrig jag bölat så mycket som jag gjorde åt Monsters inc och lejonkungen. Disneyfilmer är fan hemska ;s
Haha jag minns att jag typ va rädd för Askungen, alltså filmen ogillade häxan : (
EDIT: Dom sju små dvärgarna va det nog :<
sorry double post, blev nått fel :happy:
Haha jag minns att jag typ va rädd för Askungen, alltså filmen ogillade häxan : (
EDIT: Dom sju små dvärgarna va det nog :<
Hahaha stackare xD
ZYb3rDUCK
17-02-2007, 14:54
Armageddon, Click och "På andra sidan häcken"
Kunde ej hålla mig ;(
Pepparkaks Sorceren
17-02-2007, 15:21
Såg click och börja snyfta lite för man vart helt paff för att han "dog" :flush:
Kunde inte låta bli och fälla några droppar när jag kollade på den sorgligaste scenen av Click, helt otroligt O.o, jag som brukar nästan aldrig böla av nån film :S
Jag grät inte men hade stor lust när jag såg Click jag med.
Theoric Ironfist
17-02-2007, 17:05
jag minns när jag såg på ringens brödraskap på bio (första delen i ringarnas herre) .. och nästan alla i biografen grät när gandalf dog!
jag minns när jag såg på ringens brödraskap på bio (första delen i ringarnas herre) .. och nästan alla i biografen grät när gandalf dog!
Va? Var det hela "Dungeons & Dragons" gänget som bestämt sig för att gå på bio eller?
Theoric Ironfist
17-02-2007, 17:49
Va? Var det hela "Dungeons & Dragons" gänget som bestämt sig för att gå på bio eller?
höhö
edit: jag kom ju på att jag inte var en av dom som grät när han dog, utan det var alla noobs som inte läst böckerna som grät för dom visste ju inte att han kommer tillbaka!
Freddieb
17-02-2007, 18:35
Kmr bara ihåg att jag var skit skrajj för häxan i någon disneyfilm...
Förmodligen samma som yamal
Kmr bara ihåg att jag var skit skrajj för häxan i någon disneyfilm...
Förmodligen samma som yamal
den va elak! : (
Det är endast i 2 disney filmer som båda föräldrarna överlever.
Har nog aldrig gråtit vad jag vet, men klump i halsen vet jag, kanske att jag varit riktigt nära på att gråta någon gång också tror jag
Vioselos
17-02-2007, 22:33
nej brukar inte gråta åt filmer, men grina när jag ramla av datastolen och slog knäet i elementet
Theoric Ironfist
17-02-2007, 23:00
Har nog aldrig gråtit vad jag vet, men klump i halsen vet jag, kanske att jag varit riktigt nära på att gråta någon gång också tror jag
klumpen släpper om du grinar :P
Caretaker
18-02-2007, 00:39
Det var någon film som gick på TV för någon månad sen...
Det var typ en man som åkte i fängelsa för att han var svart, och att han hade våldtagit någon ( som han inte hade gjort ) sen såg man honom typ kyssa? liv i en liten mus som en eeeeelaaaaak fångvaktare hade trampat på, också grät han hela tiden. I slutet när han dog så grinade jag.
KristalleN
18-02-2007, 00:48
Det var typ en man som åkte i fängelsa för att han var svart, och att han hade våldtagit någon ( som han inte hade gjort ) sen såg man honom typ kyssa? liv i en liten mus som en eeeeelaaaaak fångvaktare hade trampat på, också grät han hela tiden. I slutet när han dog så grinade jag.
Den gröna milen heter den första gånge jag såg den så böla jag o min morsa så mkt att vi kunde haft pool nu
FaargoAmore
18-02-2007, 00:51
John Q, sjukt sorglig, grinade inte men det var sjukt nära!
Caretaker
18-02-2007, 01:05
Den gröna milen heter den första gånge jag såg den så böla jag o min morsa så mkt att vi kunde haft pool nu
Du har rätt, kunde inte komma på namnet
Köttbullan
18-02-2007, 01:11
Har inte precis gråtigt över nån film. Men i click, gröna milen och nyckeln till frihet kanske man fälde en tår eller två.
Zabrinho
18-02-2007, 01:23
Har inte precis gråtigt över nån film. Men i click, gröna milen och nyckeln till frihet kanske man fälde en tår eller två.
Ska vi leka tennis
18-02-2007, 02:00
Gröna milen, jag har fan aldrig bölat så mycket åt en film som denna.
pillepelle
18-02-2007, 02:31
Japp.. Grät ej men, kul var den inte..
Japp.. Grät ej men, kul var den inte..
jag grät för att den var så dålig
CocaCola
18-02-2007, 02:58
Grät åt Lejon Kungen när jag var 10 eller något :happy:
De var då när Mufasa dog och Simba kom till honom när han låg där död, btw, ganska sorligt fortfarande :D Gråter dock inte :angel:
jag grät lite faktisk när jag kollade på "Star Wars revenge of the sith" :flush: Där Ani, Padmé och Obi Wan är på Mustafar så stryper Anakin Padmé med Kraften sorligt :'(
Grät en gång när jag såg Pearl Harbor.
I den scenen där den ena kompisen blev skjuten av en Japan tönt, Josh Hartnett gjorde den scenen otroligt bra.
Danne Weman
18-02-2007, 18:04
Enda filmen jag gråtit av, riktigt mycket, var första gången jag såg ET när jag var typ 8 år. Var helt förtvivlad.
Ska vi leka tennis
18-02-2007, 18:08
Enda filmen jag gråtit av, riktigt mycket, var första gången jag såg ET när jag var typ 8 år. Var helt förtvivlad.
Samma här, riktigt sorglig film.
Granberg
18-02-2007, 18:22
Jag grät första gången jag såg Forrest Gump i slutet när han håller ett tal vid Jennys grav. Men det va nog mycket för att alla andra i rummet grät, och sånt där smittar.
svampbob
19-02-2007, 14:57
Jag gör det aldrig, men min tjej börjar alltid gråta när vi tittar tillsammans. :P
Bara gråtit ordentligt till lejonkungen och E.T första gången jag såg dom. Men man får ju nåt blött i ögat ibland oxå :angel:
Alltså fan vilka mesar ni är .... orka.. grina pga det jävla mesar
Jag kan fortfarande inte kolla på den utan att börja böla :happy:
@Emil: jag tycker det är rätt sött om killar kan gråta utav en film, macho killar är inte min melodi.. Väx upp istället.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.