PDA

View Full Version : Jävla bög/cp!

Agi
12-02-2007, 17:51
Att ungdomarna svär är väl inget nytt. Inte heller att säga bög/cp/mongo osv. till andra.
Hade tänkt att detta skulle bli en diskussionstråd om det.
Vad tycker ni om att säga "Jävla bög!" till någon du inte gillar?
Varför använda bög men inte lesbisk?
CP men inte förkylning? (Dålig jämförelse jag vet)

För att starta diskussionen jag kan säga vad jag tycker!
Jag tycker det är helt fel. Att varje dag höra någon säga "Jävla cp/bög" flera gånger är ju bara sorgligt...
CP är ju en hjärnsjukdom, varför används det ordet för att sänka någon?

Sorgligt, sorgligt...

Arowix
12-02-2007, 17:52
man ska inte använda sjukdomss ´´ord´´ brukar spöa dom i min klass när dom säger det till mig =)

Jack Sparrow
12-02-2007, 17:54
Allt handlar om respekt, men det verkar ju tyvärr inte som om att någon har det.

Miwna
12-02-2007, 17:54
Cerebral Pares på dig med! :angel:

Det är fel, men man kan inte ändra på folk hur som helst. Någon började med det och det sprider sig hela tiden. Förr i tiden (låter jättelänge sen) var det andra svordomar som användes.

Zoul
12-02-2007, 17:59
Tycker att så fort man krossar gränsen och kallar någon för något sånt där, då bevisar det ju bara hur tragisk den människan är. Kan man inte komma på något annat att säga än könsord/cp/what ever, då kan man ju lika gärna gå och kasta sig i en vägg.

Kyox
12-02-2007, 18:00
Själv tror jag att man säger bög till en kille för att bög är mycket äckligare för killar än vad lesbiska är för tjejer (även för killar).

Miwna
12-02-2007, 18:06
Jag tror nästan att man har sjukdomar som skällsord för att man är rädd för vad det är helt enkelt.

Seppuku
12-02-2007, 18:13
Marcus, jag hade förväntat mig en roligare tråd :rolleyes: :mad:

Agi
12-02-2007, 18:19
Lovar att komma på en rolig tråd åt dig!

OnT:
Kan det inte vara så att man är så jävla rädd för att andra ska tro att man är bög?

Ol'Kladd
12-02-2007, 18:21
man ska inte använda sjukdomss ´´ord´´ brukar spöa dom i min klass när dom säger det till mig =)
Yeah, en riktig hårding!

Seppuku
12-02-2007, 18:24
Lovar att komma på en rolig tråd åt dig!

OnT:
Kan det inte vara så att man är så jävla rädd för att andra ska tro att man är bög?
jag säger, nog bög 3-4 gånger om dagen, vissa könsord upp till 10 gånger per dag

Pajolle
12-02-2007, 18:26
Yeah, en riktig hårding!
Haha, tänkte samma sak :yeah:

Är det njurarna du slår mot eller?

Seppuku
12-02-2007, 18:29
Yeah, en riktig hårding!

nej han slås mot familje juvelerna eftersom det är det ända sättet som han kan slås :]

EmiL
12-02-2007, 18:30
Vet ni ens vad cp är? , dåså käft

Pajolle
12-02-2007, 18:34
Det är väl killarna som dräglar så där va`` ?!?

Jag använder ofta fula ord, fitta och horunge är mina personliga favoriter :D

Bög och cp är ord jag dock aldrig använder, ser ingen mening med det. De orden är ju så uttjatade... :rolleyes: Jag skulle då inte bry mig om någon sa det till mig, men sen är jag ju en väldigt lugn häst också!
Ni invandrare kan väl förklara varför just "åsna" används så mycket av er? Jag ser det inte som något direkt stötande.

Seppuku
12-02-2007, 18:37
Det är inte precis så jag måste bevisa något, även ifall jag skriver om det kommer du bara säga att jag snodde text från typ susning eller nått

Det är väl killarna som dräglar så där va`` ?!?

Jag använder ofta fula ord, fitta och horunge är mina personliga favoriter :D
ärlig <3

Miwna
12-02-2007, 18:46
CP CP DAMP brukar vi säga. :|

Ol'Kladd
12-02-2007, 18:47
Yeah, en riktig hårding!

Han använder grövre metoder ;)

Anonym
12-02-2007, 19:32
bög cp?

horunge mammaknullare osv är det som gäller!

ostfrallan
12-02-2007, 19:32
Säger inte bög eller cp. Säger mest lite "snällare" ord. Som t.ex. Horunge, kuksugare, fittknulladehorunge eller min egna favorit fikus.

waxie
12-02-2007, 19:38
jävla damp

Ol'Kladd
12-02-2007, 19:40
Luder, fittluder, horunge, hora, fikus, dö ditt jävla as, fyfan va ful du är din jävla slampa and so on.

Gurkläsk
12-02-2007, 19:40
Att säga bög och CP är uttjatat. Min personliga favoritkränkning är: -Din mamma är en pappa! uhAuHAuHAuHEuaH

Latexmorfar
12-02-2007, 19:46
Att säga bög och CP är uttjatat. Min personliga favoritkränkning är: -Din mamma är en pappa! uhAuHAuHAuHEuaH
Haha, den var faktiskt bra.

Redmark
12-02-2007, 19:55
bög cp?

är du utlänning eller?

Anonym
12-02-2007, 19:57
bög cp?

är du utlänning eller?
japp.

Redmark
12-02-2007, 19:59
bög cp?

är du utlänning eller?
japp.
okej, \o brushan!

Ol'Kladd
12-02-2007, 20:00
är du utlänning eller?
japp.
okej, \o brushan!
ey vad händish?

waxie
12-02-2007, 20:01
sigge fiskmås har kommit hit

Redmark
12-02-2007, 20:16
ey vad händish?
... pratar jag med dig eller?

pillepelle
12-02-2007, 20:35
ey vad händish?
Ja, du quota la han precis.

Toxico
12-02-2007, 21:11
Jag brukar väl säga, albanjävel, kosovofitta, åk hem din näsa, cp-röv(fick det från ett cp-barn på skolan), horfitta, judejävel, jag ska slänga ner dig i östersjön med näsan före ditt jävla kukhuve.

Lite favoriter där ja.

Ol'Kladd
12-02-2007, 21:33
ey vad händish?
Men yeah,ännu en liten hårding? Spela tuff över internet sådär va, din lilla gangster.

Devox
12-02-2007, 21:34
Rövknullade negerbarn, gast, Pedofil, Hora, slampa, surfitta, bög, cp barn, Fittslems slyna, gaaayy, Du juckar mot hårig albanröv, våldtäktsman, sär, din mamma e hora och din pappa e böög, du blir våldtagen hemma av hela din släkt, judesvin,

:D

Cirtaboy
12-02-2007, 21:37
ey vad händish?
Men yeah,ännu en liten hårding? Spela tuff över internet sådär va, din lilla gangster.
Din farsa =)

Anonym
12-02-2007, 21:37
är du utlänning eller?
japp.
okej, \o brushan!
Nämen hejsan vännen min, vad är det som försegår?

Redmark
12-02-2007, 21:39
ey vad händish?
jävla bög/cp

Ol'Kladd
12-02-2007, 21:39
Din farsa =)
Det där var ju väldigt givande. Och vad fan har min far med det här att göra?

jävla bög/cp
No plis!!1 s4d p4nda.

Redmark
12-02-2007, 21:41
No plis!!1 s4d p4nda.
Thihi :happy:

Agi
12-02-2007, 21:44
Ni har missuppfattat tråden. Det är ingen "Min-snopp-är-längre-än-din"tråd.
Jag undrar vad ni tycker om att man använder bög och cp för att vara elak mot andra...

Mattus
12-02-2007, 21:50
bög cp?

Jag förstår varför du vill vara anonym.

Devox
12-02-2007, 21:51
jag tycker det är bra :yeah: :yeah:

Mann3
12-02-2007, 21:51
Snyltar jävlel, Idiot, Peddo, Buskorvaz, Personliga favvosar spec buskorvaz :flush:

Devox
12-02-2007, 21:56
missclicket

Zergoz
12-02-2007, 22:17
Jag tycker det är fel att svära, själv gör jag det nästan aldrig... oftast när folk svär så brukar ja säga till dom att inte svära det hjälper faktisk för dom får ju höra "svär inte" så ofta så dom orkar inte höra det o då slutar dom svära :)
Istället för att svära kan man använda lite mer "normala" ord typ "apa", "gurka" osv... sånna mer normala ord.

Monnz
12-02-2007, 22:27
Palla bry sig

Zergoz
12-02-2007, 22:39
Palla bry sig
ja faktiskt! Ämnet "svordomar" är rättså viktigt för man ska inte svära bara dumt att göra det!

Wezzli
12-02-2007, 22:47
Det finns en hel del definitioner på förolämpningar. Enligt mig är ju själva poängen med en riktig förolämpning att man väljer någonting som verkligen svider och inte att att man spontant tar det första ordet man kommer på och skriker det rakt ut åt någon person. Mellan de två ovan nämnda exemplen på förolämpningar måste vi dra en gräns, meningslösa och meningsfulla förolämpningar. Då frågar man sig vilken ålders/mognadsgrupp som använder vilken sorts förolämpning och kommer fram till en slutsats som direkt avgör hur man löser problemet.

Jag skulle säga att omogna och ointelligenta människor använder meningslösa förolämpningar och till dessa hör ju förmodligen orden bög, cp, mongo osv osv. Varför ens bry sig då? Det kommer alltid finnas omogna människor med så bristande ordförråd att dessa blir oförmögna att hitta bättre skällsord än skador eller t.ex. en specifik sexuell status, så varför ens bry sig. Ovetande är nog den största anledningen till dessa skällsord och det enda som kan lösa det är tiden.

När vi var små hittade vi då åtminstone på egna ordföljder och uttryck att säga, ofta helt harmlösa, just bara för det komiska och inte för att förolämpa någon. Som exempel kan jag ju dra upp att vi brukade säga "MMMMMMATS" med dödsmetallröst till en kille varje gång vi såg honom och detta slutade med att det blev bannlyst från skolan. Ingen fick alltså säga "MMMMMMATS" överhuvudtaget eftersom mats och hans syrra uppfattade det som kränkande. Man behöver alltså inte använda starka ord för att göra någon ledsen. Det var komedi.

Granberg
12-02-2007, 22:57
Könsord var förövrigt mycket vanligt förr.

"En fransk kuk och en spansk fitta,
Lärd oss bäst på freden hitta
Gud gav fred i våra dagar
Knulla må den som behagar"

Jag vet allt, för jag skriver ett arbete om svordommar. Har även gjort undersökningar.

Milad
12-02-2007, 23:40
Det absolut bästa är när man sätter ihop dessa meningslösa svordomar till ännu mer meningslösa superkombos! :)

Wezzli
12-02-2007, 23:48
Det absolut bästa är när man sätter ihop dessa meningslösa svordomar till ännu mer meningslösa superkombos! :)
Menar ju det, respekt i vissas öron, fjanterier i andras!

Granberg
12-02-2007, 23:52
Eller så är det bara klockrena saker. Vi råkade ha en snygg idrottslärare i våran klass förut. Hon i sin tur lyckades plocka upp klassens krulliga korta glasögonpojk i sin bil efter ett badhuspass. Till saken hör den att när han klev ut ur bilen till alla killars beskådning så var hans gylf öppen. Sen den dagen var han Lirarn med stort L. Vilket han tar mycket illa vid sig om man kallar honom det. Men det går inte att släppa.

Wezzli
13-02-2007, 00:19
Eller så är det bara klockrena saker. Vi råkade ha en snygg idrottslärare i våran klass förut. Hon i sin tur lyckades plocka upp klassens krulliga korta glasögonpojk i sin bil efter ett badhuspass. Till saken hör den att när han klev ut ur bilen till alla killars beskådning så var hans gylf öppen. Sen den dagen var han Lirarn med stort L. Vilket han tar mycket illa vid sig om man kallar honom det. Men det går inte att släppa.
Ja, men då handlar det ju inte om meningslösa, det är ju högst meningsfullt. Sådant är ju så klockrent att det inte ens är omoget.

Theoric Ironfist
13-02-2007, 04:08
när man svär åt någon brukar man ju inte tänka efter särkilt mycket, det är ord som bara flyger ut :P

Hex
13-02-2007, 09:41
Där jag bor brukar vi kalla varandra för handikapp, cp, mongo, bög osv, fast vi menar såklart inget illa med det.

ZYb3rDUCK
13-02-2007, 10:06
Tycker att så fort man krossar gränsen och kallar någon för något sånt där, då bevisar det ju bara hur tragisk den människan är. Kan man inte komma på något annat att säga än könsord/cp/what ever, då kan man ju lika gärna gå och kasta sig i en vägg.
Word.

Jack Sparrow
13-02-2007, 10:23
Word.
Orka worda?

Svedje
13-02-2007, 10:26
Det finns en hel del definitioner på förolämpningar. Enligt mig är ju själva poängen med en riktig förolämpning att man väljer någonting som verkligen svider och inte att att man spontant tar det första ordet man kommer på och skriker det rakt ut åt någon person. Mellan de två ovan nämnda exemplen på förolämpningar måste vi dra en gräns, meningslösa och meningsfulla förolämpningar. Då frågar man sig vilken ålders/mognadsgrupp som använder vilken sorts förolämpning och kommer fram till en slutsats som direkt avgör hur man löser problemet.

Jag skulle säga att omogna och ointelligenta människor använder meningslösa förolämpningar och till dessa hör ju förmodligen orden bög, cp, mongo osv osv. Varför ens bry sig då? Det kommer alltid finnas omogna människor med så bristande ordförråd att dessa blir oförmögna att hitta bättre skällsord än skador eller t.ex. en specifik sexuell status, så varför ens bry sig. Ovetande är nog den största anledningen till dessa skällsord och det enda som kan lösa det är tiden.

När vi var små hittade vi då åtminstone på egna ordföljder och uttryck att säga, ofta helt harmlösa, just bara för det komiska och inte för att förolämpa någon. Som exempel kan jag ju dra upp att vi brukade säga "MMMMMMATS" med dödsmetallröst till en kille varje gång vi såg honom och detta slutade med att det blev bannlyst från skolan. Ingen fick alltså säga "MMMMMMATS" överhuvudtaget eftersom mats och hans syrra uppfattade det som kränkande. Man behöver alltså inte använda starka ord för att göra någon ledsen. Det var komedi.
jävla fitt katt,

Jack Sparrow
13-02-2007, 10:32
Min flickvän sa idag att jag skulle stoppa upp något i röven, men det var ett skämt, men det sved i alla fall.

Wezzli
13-02-2007, 11:12
Min flickvän sa idag att jag skulle stoppa upp något i röven, men det var ett skämt, men det sved i alla fall.
Ja haha, det kan det ju göra. Men saker som verkligen inte är kul att höra som skämt från sin flickvän är ju t.ex. "jag är gravid" eller "jag har en könssjukdom". Det finns faktiskt folk som är dumma nog att skämta om det

Monsterfrilla
13-02-2007, 11:26
Jag tycker inte att man skall andvända ord såsom cp och bög som skällsord, då jag efter egna uppleverser inte tycker att det är en höjdare.

Under en handbollsmatch sade en i motståndarlaget "lävla cp" eller någon liknande till en i mitt lag, personen i fråga har en syster som är cp skadad. Jag har aldrig sett två personer få rött kort i ett så tidigt skede av en match.

Redmark
13-02-2007, 12:27
Ja haha, det kan det ju göra. Men saker som verkligen inte är kul att höra som skämt från sin flickvän är ju t.ex. "jag är gravid" eller "jag har en könssjukdom". Det finns faktiskt folk som är dumma nog att skämta om det
Medans du tar en tjej bakifrån, ta ett ordentligt tag om hennes hår och säg: Jag har HIV. Se sedan hur länge du kan hålla dig kvar! Du har då genomgått en omgång "Hiv-Rodeo"

Wezzli
13-02-2007, 14:11
Medans du tar en tjej bakifrån, ta ett ordentligt tag om hennes hår och säg: Jag har HIV. Se sedan hur länge du kan hålla dig kvar! Du har då genomgått en omgång "Hiv-Rodeo"
Polarens brud sa att hon var gravid, lät honom gå omkring i typ 5 timmar troendes att det var sant, hellvete vad vi skrattade åt honom och hellvete vad rädd han såg ut.

Xitoz
13-02-2007, 14:24
En av mina bröder kallar mig cp flera gånger om dagen, inte riktigt att han menar det, men tex om man frågar något tex: Jordgubbar är röda va? då brukar man ju för det mesta säga Ja, det fattar du väl? men då kan han säga: Ja det fattar du väl ditt cp? många gånger har jag blivit arg då, men jag försöker bara ignorera det

Svedje
13-02-2007, 15:26
En av mina bröder kallar mig cp flera gånger om dagen, inte riktigt att han menar det, men tex om man frågar något tex: Jordgubbar är röda va? då brukar man ju för det mesta säga Ja, det fattar du väl? men då kan han säga: Ja det fattar du väl ditt cp? många gånger har jag blivit arg då, men jag försöker bara ignorera det
okej så bra

Svedje
13-02-2007, 15:28
brukar säga "jävla köttstycke"

bb
13-02-2007, 15:58
Horunge, Fitta <3

Xadek
13-02-2007, 18:01
Otroligt mesigt, tror dom är coola och försöker få respekt genom att trycka ner andra personer...

påven
13-02-2007, 18:06
Jag brukar ofta säga jävla bög till mina polers, detta eftersom mina polare är en gäng idioter som jävlas hela tiden.
Självklart tar dom inte illa upp, snarare tvärt om. Inte för att dom e bögar eller nått :s Jag menar inget illa med att säga bög.
Om man skulle vilja säga nått för att såra nån skulle man nog tagit lite mer valda ord.

Vill du ha en korv me mos
13-02-2007, 21:26
På min skola finns det en tönt som säger jävla fitthora te mig och det tolererar man fan inte så..Jag och murrgrön tar honom i armarna och slänger ut Hönten..Det är så det ska vara låt er inte bli utsatta.. ! :heart:

MAggiem
13-02-2007, 21:33
Vill du ha en korv me mos . KARL du ska fan inte överdriva nu. Ni kanske slänger ut mig innan jag dampar på er.
Dessutom säger jag inte jävla fitt hora, jag säger jävla böghora!!

Murgörn ahaha en färgad vägg AHAHHAHAAHHAHAHA
du menar mögelmur? eller? det hoppas jag iaf.

Jaja hej då
ps: lycka till med Vlora !! :D

13-02-2007, 21:35
Maggiem du kanske förstår att det var dig jag syftade på..Att du inte kan behärska ditt damp är sorgligt men att det ska gå ut över mig och Mugrön är för mycket.. Imorgon kommer du och Gnägg vara körda.. Det var allt

Lycka till med Julia !!! :D :heart:

MAggiem
13-02-2007, 21:39
Men du , jag kan behörska mitt damp men i vissa fall måste jag låta dampet styra över mig.
Jag anser att det är sorgligt men inte för att jag bryr mig );
Men du en sak ska du ha klart för dig, du rör inte Gnägge förstått?

Ps: Aff jag har inget att säga

13-02-2007, 21:42
Sa jag ngt om Sofia Njomza Eller Vlora ne du... Att du håller Julia kär det vet jag.. :heart: :heart: Men Men "men i vissa fall måste jag låta dampet styra över mig" Så kan det gå, kan du inte behärksa din kropp ?

MAggiem
13-02-2007, 21:44
Jag kan behärska min kropp, men när mitt vrede tar över så e du toasted. Men jag kan ju styra över mitt vrede men det är bara det att jag kanske vill att mitt vrede ska ta över vissa stunder

Arowix
13-02-2007, 21:47
Two days ban for spamming.

Zabrinho
13-02-2007, 21:54
Var du tvungen att göra så där? ..

On topic : Enda gången jag svär eller nåt är när jag blir arg på nån .

Agi
13-02-2007, 22:03

Vi snackar inte svordomar.
Vi snackar diskriminerande ord som bög, cp och såna.

@Ni som säger bög och cp till era kompisar och andra
Hur tänker ni? Ni säger "bög" till en kompis som ni tycker är idiotiska eller något. Att han gör något dumt betyder alltså att han blir kär i killar? En person som gör något dumt blir bara kär i killar. Hur fan tänker ni?

Pajolle
13-02-2007, 22:08
Hur tänker ni? Ni säger "bög" till en kompis som ni tycker är idiotiska eller något. Att han gör något dumt betyder alltså att han blir kär i killar? En person som gör något dumt blir bara kär i killar. Hur fan tänker ni?
Tänker att bögar kanske inte är lika mkt folk som oss hetero. Kanske inte riktigt lika grabbiga :cool: Jag vet inte, jag använder inte som sagt bög eller cp utan bara fitta och horunge.

Seppuku
13-02-2007, 22:35
Tänker att bögar kanske inte är lika mkt folk som oss hetero. Kanske inte riktigt lika grabbiga :cool: Jag vet inte, jag använder inte som sagt bög eller cp utan bara fitta och horunge.
ofta, klart du säger "jävla bög" det gör alla ^^

men bögar är mindre socialt accepterade än lebsbiska tjejer ^^

Jag menar

hotblonde2on2swesub2004ooie'smoovie.avi

^^

Lassing
13-02-2007, 23:05
Seriösa killen eller? Vem fan tar åt sig om någon säger bög till en, fan, om man är en bög ska man fan va stolt över det, om inte, varför ens bry sig om man nu tänder på tjejer? Okey för att CP är mer grovt och taskigt, men vafan, orka lipa för att folk säger bög till en? DU SLOG MIG DU ÄR BÖG HEHE. Inte precis så att man tar åt sig av det.

Anonym
13-02-2007, 23:37

Sheaaeat, du borde fan få nobel pris

Wezzli
13-02-2007, 23:41

Hur fan tänker du själv då?

Hur fan kan du få bög till ett diskriminerande ord, speciellt när offret inte ens är det? Det handlar om skällsord och inte diskriminering. Man säger det som svider mest och om man t.ex. vet med sig att en människa är extrem homofob så passar det ju sig perfekt att säga detta till denne. Jag föredrar varken själv att använda eller att annat folk använder sådana ord som skällsord eller liknande, men det handlar ändå inte om diskriminering. När det är ordets mening som är riktat mot en person och inte negativa känslor riktade mot ordets mening.

Kexar
13-02-2007, 23:56
Bara jag som tycker att attityden hos ungar i dag är värdelös?

När jag började ettan så var man livrädd för ungarna som gick i trean, inte fan sa man emot dem på rasten.
I dag så får man dagligen höra från småungar att de ska "knulla min mama".

Sluligen:

Själv tror jag att man säger bög till en kille för att bög är mycket äckligare för killar än vad lesbiska är för tjejer (även för killar).
Du får det att låta som att alla tjejer är lite halv lesbiska. För mycket porr?

Wezzli
14-02-2007, 00:20
Bara jag som tycker att attityden hos ungar i dag är värdelös?

När jag började ettan så var man livrädd för ungarna som gick i trean, inte fan sa man emot dem på rasten.
I dag så får man dagligen höra från småungar att de ska "knulla min mama".

Sluligen:

Du får det att låta som att alla tjejer är lite halv lesbiska. För mycket porr?
Eller så kan det ju helt enkelt vara du som har lite problem med uppfattningsförmågan, för jag ser då inte minsta antydan på detta i denna texten? Han har ju delvis rätt, bögmän uppfattas äckligare än lesbiska kvinnor, vart anledningen ligger vill jag inte gå in på idag, men sant är det.

Anonym
14-02-2007, 12:18

För det första fattar man inte riktigt vad du skriver, och för det andra, du är största tönten och ska komma och börja vara seriös och diskutera saker, gå o lägg dig.

Titan Palla
14-02-2007, 15:34
asså bög lr cp e helt jävla fel att använda.. jag känner en som e homo, men den typen e helt normala, bara att den gillar sånna av samma kön, ok? man ska fan inte använda sånt som insulting, ta istället nåt som verkligen svider. sjukt patetiskt att använda sånna ord mot andra :|

Milad
14-02-2007, 17:32
För det första, de är ens kompisar. Om jag kallar de för kuksugare eller säger att jag haft sex med deras småsyskon så kommer det inte att spela någon roll för dem eftersom de trots allt är mina kompisar.
Och för det andra så har ordet "bög" förlorat ganska mycket av sin ursprungliga innebörd. När jag kallar någon för "bög" så menar jag inte (åtminstone inte alltid) att den personen dras till killar, utan att den personen kanske sa något som lät lite fjantigt eller inte lyckades lyfta en någorlunda tung låda. Det är som att säga "fan vilken fittig stil". Inte menar man då "fan vilket kvinnligt könsorgan stil du har!", utan att den personen gjorde något som var riktigt dåligt och kanske t ex inte stod upp för dig när han borde ha gjort det.

Devox
14-02-2007, 18:05
...

Garfield
14-02-2007, 21:34
För det första, de är ens kompisar. Om jag kallar de för kuksugare eller säger att jag haft sex med deras småsyskon så kommer det inte att spela någon roll för dem eftersom de trots allt är mina kompisar.
Och för det andra så har ordet "bög" förlorat ganska mycket av sin ursprungliga innebörd. När jag kallar någon för "bög" så menar jag inte (åtminstone inte alltid) att den personen dras till killar, utan att den personen kanske sa något som lät lite fjantigt eller inte lyckades lyfta en någorlunda tung låda. Det är som att säga "fan vilken fittig stil". Inte menar man då "fan vilket kvinnligt könsorgan stil du har!", utan att den personen gjorde något som var riktigt dåligt och kanske t ex inte stod upp för dig när han borde ha gjort det.
You got a point there, bitch. :cool:

Nu är ju inte jag och Milad vänner, så jag menade att han är en slyna. :/

Pepparkaks Sorceren
14-02-2007, 22:11
I flempan kan man höra 3 åringar säga mamma knullar,fittslickare,jag bazz din mama osv, riktigt kul :yeah:

Mos'Nos
15-02-2007, 11:41
jag säger bara, ditt sär , ditt cp barn , du e sjuk!

brukar inte svära så mycket!

Hex
15-02-2007, 11:46
Låter som en vanlig dag i Tumba Gymnasium O.o

Ska vi leka tennis
15-02-2007, 12:54
Kan fan inte hålla med mer.

Xompa <3
21-02-2007, 10:32
Shiit meningslös tråd? -.^

Danne Weman
21-02-2007, 17:24
Hade vi menat allt vi sa till varandra hade vi varit svurna fiender :rolleyes:

Milad
21-02-2007, 17:25
Hade vi menat allt vi sa till varandra hade vi varit svurna fiender roll
Precis. Synd att jag inte har några exempel. Men du har några väl? :flush:

Klokan
23-02-2007, 11:53
bög jävla cp asso tycker inte att det är bra man borde sluta gennast asso bara sluta för ja sa till polaer ha sa polisen kommer seja sen till dej bara sluta´´

Klokan
23-02-2007, 11:55
bög jävla cp asso tycker inte att det är bra man borde sluta gennast asso bara sluta för ja sa till polaer ha sa polisen kommer seja sen till dej bara sluta´´
´
ja sa förlot så sluta vi tycker ni bara lägg av :yeah:

Rasty
24-02-2007, 01:03

Jag har faktiskt aldrig tänkt på det!
Vi säger nog det mest på skoj till varandra även om vi vet att den andra inte är det. Bög, fitta, negerkuk är helt vanliga ord som jag och mina polare använder mot varandra :/

Gurkläsk
24-02-2007, 01:13
Agi, orka gråta.

Latexfarfar
24-02-2007, 01:14

Jag har faktiskt aldrig tänkt på det!
Vi säger nog det mest på skoj till varandra även om vi vet att den andra inte är det. Bög, fitta, negerkuk är helt vanliga ord som jag och mina polare använder mot varandra :/
De vanliga orden inom min kompiskrets är;
Neger, Hora, Kuk, Fitta, Horunge osv.

Banan Gangstern
25-02-2007, 01:29
Säger nån bög osv till mej slänger jag ner dom på marken. Och mina kompisar säger inte så till mej för dom respekterar mej och jag gör samma för dom.

Men efter allt så är människorna skapta som batterier.

Gurkläsk
25-02-2007, 11:42
Säger nån bög osv till mej slänger jag ner dom på marken.
Busigt!

Agi
25-02-2007, 12:26
Agi, orka gråta.
...
Jag undrar varför man använder allvarliga sjukdomar och könsord och sånt som skällsord!

Vad är det för fel på
"Fy bubblan Sture, vad du e tarvlig!"

Själv svär jag ibland men det skulle aldrig falla mig in att säga "Jävla cp" till någon annan.

Svant
25-02-2007, 12:31
Agi, orka gråta.
...
Jag undrar varför man använder allvarliga sjukdomar och könsord och sånt som skällsord!

Vad är det för fel på
"Fy bubblan Sture, vad du e tarvlig!"

Själv svär jag ibland men det skulle aldrig falla mig in att säga "Jävla cp" till någon annan.
Ska du skaffa nobels fredspris? Låt folk säga vafan dom vill

df
25-02-2007, 15:31
Det är en new age sak bara, om några år så är det andra vulgära ord vi spottar ur oss :)

Gurkläsk
25-02-2007, 16:49
Agi, du måste vara fett mobbad irl.

PS: Det är inte status att du skriver "fin" svenska på ett forum. Jag tror knapapst du pratar på det sättet irl. -.-

Slusker Svensson
25-02-2007, 16:55
men de underlettar om inte alla skriver så här hela tiden blir lixom lite jobbigare att läsa än om man använder fin svenska eller vad säger du gurkläsk hehe

/

Men det underlättar ganska mycket om man använder korrekt svenska. Blir liksom lite trevligare.

Agi
25-02-2007, 16:59

PS: Det är inte status att du skriver "fin" svenska på ett forum. Jag tror knapapst du pratar på det sättet irl. -.-
Nej, jag är inte mobbad irl.

Men stör mig på att vissa personer i min klass säger liknande saker:

A råkar göra något.
B säger "Vad fan gör du jävla neger?!"

A råkar göra något.
B säger "Vafan, jävla cpskadad negerkuk"

När man hör det förstår man verkligen på vilken nivå dessa personer befinner sig på...

Gurkläsk
25-02-2007, 16:59
Självklart ska man använda punkter och sånt, men han överdriver.

df
25-02-2007, 17:01

Kan inte hjälpa att jag är född svensk, ogillar alla förkortningar så som "lixom, kmr, d, irl" ocksåvidare. Bara löjligt. Som Slusker sa, det underlättar en hel del om folk skriver med någorlunda korrekt svenska. Det blir mycket enklare att läsa, förstå också slipper man framstå som en idiot. Som du gör.

Sen så är det kanske så att jag är lite mognare och äldre än dig?

Gurkläsk
25-02-2007, 17:03
Fan vad hårt det måste kännas när du hör såna ord, va?

Btw, om du inte är mobbad så är du iallafall en TÖNT irl.

Milad
25-02-2007, 17:05
Please don't spam, thanks.

Gurkläsk
25-02-2007, 17:07
Skulle vara kul att se hur du skulle hantera en sån situation.
T.ex om en person kommer fram till dig och kallar dig massa saker och vill slå dig. Hur skulle du reagera då? Skulle du snacka ur dig det och börja använda din FINA svenska? Jävla kissunge.

Slusker Svensson
25-02-2007, 17:11
Gurkläst, snälla sluta inte skriva, :lol:
Du håller på att "göra min dag här" :yeah:

Eller kanske mer:

"haha skriv mer du e fan skön killen"

Agi
25-02-2007, 17:11
T.ex om en person kommer fram till dig och kallar dig massa saker och vill slå dig. Hur skulle du reagera då? Skulle du snacka ur dig det och börja använda din FINA svenska? Jävla kissunge.
Ja det klart. Skulle en snubbe komma fram till mig och kalla mig negerkuk och höja näven skulle jag självklart säga:
"Nej du. Sådär får du icke göra. Vet eder moder om att du är ute så sent denna afton?"

I första hand skulle jag försöka ta mig ur men går inte det är det ju bara att börja puckla på.

ok dsutm är dt rätt irterande om ppl skriver så hr ist?

Gurkläsk
25-02-2007, 17:13
Ja det klart. Skulle en snubbe komma fram till mig och kalla mig negerkuk och höja näven skulle jag självklart säga:
"Nej du. Sådär får du icke göra. Vet eder moder om att du är ute så sent denna afton?"

I första hand skulle jag försöka ta mig ur men går inte det är det ju bara att börja puckla på.

HAHAHAHAH!
VISST, skulle det vara jag som skulle spöa någon som försöekr snacka sig ur det skulle jag bara lacka mer.

Och sen det sista du skrev, jag menade inte att man ska skriva så där, men man behöver itne överdriva och använda typ kontorssvenska eller vaffan det heter.

ps. Jag har sett en bild på dig, vaffan skulle du kunna göra om någon hoppar på dig? Du ser ju fan ut att vara 7 år.

Agi
25-02-2007, 17:20

HAHAHAHAH!
VISST, skulle det vara jag som skulle spöa någon som försöekr snacka sig ur det skulle jag bara lacka mer.

Och sen det sista du skrev, jag menade inte att man ska skriva så där, men man behöver itne överdriva och använda typ kontorssvenska eller vaffan det heter.

ps. Jag har sett en bild på dig, vaffan skulle du kunna göra om någon hoppar på dig? Du ser ju fan ut att vara 7 år.
En mycket lång 7-åring isf.
Har aldrig haft problem med slagsmål då jag är 10 - 20 cm längre än de flesta som är i min ålder/något år äldre.

Emopinglan14
25-02-2007, 17:26

HAHAHAHAH!

Jag tror att alla som har hittat hit ser hur löjlig du får dig själv att se ut.

Gurkläsk
25-02-2007, 17:27

HAHAHAHAH!

Har aldrig haft problem med slagsmål då jag är 10 - 20 cm längre än de flesta som är i min ålder/något år äldre.
Fan vad sött! SKulle vilja träffa dig, du bor i Botkyrka va? :flush:

Och ja, jag älskar att citera halvmeterslånga texter

Gurkläsk
25-02-2007, 17:28
Okej ching chong!

Agi
25-02-2007, 17:33
HAHAHAHAH!

Japp, jag bor i botkyrka :)
Och jag är 13, snart 14 och är 188~ cm lång.
Bilderna du har sett på mig är säkerligen minst ett år gamla :(

Gurkläsk
25-02-2007, 17:36

Japp, jag bor i botkyrka :)
Och jag är 13, snart 14 och är 188~ cm lång.
Bilderna du har sett på mig är säkerligen minst ett år gamla :(
Fan också! Jag blev så rädd att jag precis pissade på mig. :(

Emopinglan14
25-02-2007, 17:54
Okej ching chong!
Jag blir så sårad :rolleyes:

Svant
25-02-2007, 18:28
Okej ching chong!
Hahahaha klockren

Danne Weman
25-02-2007, 18:37
Enligt mig skämmer Gurkläsk ut sig jävligt mycket mer än Agi. Agi har i alla fall en åsikt, en ståndpunkt och kan (nästan) argumentera för den. Gurkläsk skriver bara en massa efterblivna inlägg utan tanke och tror att han "äger" folk. Dö.

Gurkläsk
25-02-2007, 18:39
Enligt mig skämmer Gurkläsk ut sig jävligt mycket mer än Agi. Agi har i alla fall en åsikt, en ståndpunkt och kan (nästan) argumentera för den. Gurkläsk skriver bara en massa efterblivna inlägg utan tanke och tror att han "äger" folk. Dö.
I'm a sad panda. :(

Erik
25-02-2007, 18:42
Danne har rätt ;)

Gurkläsk
25-02-2007, 18:43
Danne har rätt ;)
RövslickarN^

Devox
25-02-2007, 18:51
Fy sjutton vad häftig du är Gurkläsk får jag bli som du när jag bli stor plaxx!!! :D :D

Gurkläsk
25-02-2007, 19:16
Fy sjutton vad häftig du är Gurkläsk får jag bli som du när jag bli stor plaxx!!! :D :D
Kanske.

Erdman
25-02-2007, 19:20
Danne har rätt ;)
RövslickarN^
Det är inte rövslickeri att hålla med den som har rätt.

df
25-02-2007, 19:23
Gurkläsk, bara din avatar och ditt namn får mig att skratta. Du verkar vara en väldigt cool kille. Kanske en sån som går och slår ner folk på stan? Och nej, om någon skulle komma fram till mig och säga massa "fula" ord så skulle jag bara kolla på honom och gå därifrån, jag skulle inte orka bry mig om sånna personer, dom skriker bara efter uppmärksamhet och det ska dem absolut inte få.

Wezzli
25-02-2007, 19:30
Okej ching chong!
leecha mer uttryck som jag dras med så kan du bli jag

Gurkläsk
25-02-2007, 19:32
Okej ching chong!
Man behöver lägga ihop flera personer för att bli dig, för du är så fet.

Gurkläsk
25-02-2007, 19:32
Gurkläsk, bara din avatar och ditt namn får mig att skratta.
Det bjuder jag på.

Granberg
25-02-2007, 19:36
Gurkläsk, vad är dealen? Haru fixat moppekort och är stoltast i Sverige eller har du upplevt din första nattliga sädesavgång?

Nåt är det iallafall som fått dig uppspelt och alldeles för säker på dig själv. Sluta förfan.

Gurkläsk
25-02-2007, 19:45
Make one more offencive post, I dare you.

Wezzli
25-02-2007, 19:58
Okej ching chong!
bäst du börjar snart då om du ska hinna bli jag före hjärnan din har dött av undernäring

Gurkläsk
25-02-2007, 20:41
bäst du börjar snart då om du ska hinna bli jag före hjärnan din har dött av undernäring
Fattyboy!

Wezzli
26-02-2007, 00:58
Fattyboy!
nära nu då alltså

Milad
26-02-2007, 01:07
Gurkläsk, lägg av medan du kan.

Wezzli
26-02-2007, 01:19
Det är riktigt jävla komiskt, men inte på det sättet att det han säger är roligt utan för det verkligen är bland det mest uppenbara man kan säga. Vilken somhelst 10 åring skulle klara av att komma på det, men inte vilken somhelst 10 åring skulle klara av att komma på något fyndigt, någonting som verkligen påverkar och gör en skillnad.

Beteendet påminner mig bara om småbarnen som ska börja lära sig prata, pekar på mjölkpacketet och säger mjölk. Som om han kom på det nu, jag kom på det för många år sedan.

Sedan kan man ju även ta upp själva förolämpningsstilen i trådens anda och lägga till att det inte handlar om själva tjockheten, utan jämförelser. Den minst vackre framhävs som den fule, den minst magre framhävs som den fete, den minst intelligenta framhävs som den dumma. Typiskt default grundskolegangsterstyle.

Zoul
26-02-2007, 04:21
Det är riktigt jävla komiskt, men inte på det sättet att det han säger är roligt utan för det verkligen är bland det mest uppenbara man kan säga. Vilken somhelst 10 åring skulle klara av att komma på det, men inte vilken somhelst 10 åring skulle klara av att komma på något fyndigt, någonting som verkligen påverkar och gör en skillnad.

Beteendet påminner mig bara om småbarnen som ska börja lära sig prata, pekar på mjölkpacketet och säger mjölk. Som om han kom på det nu, jag kom på det för många år sedan.

Sedan kan man ju även ta upp själva förolämpningsstilen i trådens anda och lägga till att det inte handlar om själva tjockheten, utan jämförelser. Den minst vackre framhävs som den fule, den minst magre framhävs som den fete, den minst intelligenta framhävs som den dumma. Typiskt default grundskolegangsterstyle.
Jag gillar dina inlägg <3
Tack så mycket för att du är vettig.

Latexfarfar
26-02-2007, 04:23
Denna tråds 2-3 sista sidor förgyllde min natt.