View Full Version : WarCraft 3 TFT
Kaktusen
04-10-2006, 15:41
Verkade som det vart mycket med medlemmar här som gillar wc3 så därför bestämde jag mig för att skapa en tråd om och för spelet.
Själv så tycker jag att dota är riktig skit och att skaparna av det borde brännas, men det är ju bara vad jag tycker. Själv har jag nog inte lirat så mycket på sistone pga flickvännen men det blir något at/cg då och då.
Heter Kaktusen på bnet om ni undrar och för att starta en liten diskussion så frågar jag vad ni har för synpunkter om ladder season 4 ;)
Muppkuppz
04-10-2006, 15:55
Ehm jag har min polares wc3 tft cd men jag vill ha skiten på datan så ja slipper andvända cden vet du hur jag gör ? =P
Kaktusen
04-10-2006, 16:17
njäe kan ju testa Daemontools lr köpa spelet, kostar ca 100spenn jue :P
Vad är wc3 tft ?? har bara wc3 frozen throne
Muppkuppz
04-10-2006, 16:27
Rätt svårt när man lever på socialbidraget
Kaktusen
04-10-2006, 18:28
Rätt svårt när man lever på socialbidraget
100spenn = ingenting herregud?
Vad är wc3 tft ?? har bara wc3 frozen throne
wc3 [t]he [f]rozen [t]hrone :lol:
Verkade som det vart mycket med medlemmar här som gillar wc3 så därför bestämde jag mig för att skapa en tråd om och för spelet.
Själv så tycker jag att dota är riktig skit och att skaparna av det borde brännas, men det är ju bara vad jag tycker. Själv har jag nog inte lirat så mycket på sistone pga flickvännen men det blir något at/cg då och då.
Heter Kaktusen på bnet om ni undrar och för att starta en liten diskussion så frågar jag vad ni har för synpunkter om ladder season 4 ;)
De va de jävligaste jag hört
Ambalrith
04-10-2006, 20:54
Vad i självaste <ondskefulla ord> är dota?
Kaktusen
04-10-2006, 21:18
De va de jävligaste jag hört
så du tycker att det är någon stor mening med att micra 1hero i 1timme, patetiskt :lol:
Spelar *dota* I bland mest *hero line war* elr så blir det lite *TD*:cool:
Kaktusen
05-10-2006, 14:11
så ingen spelar ladder här eller? :o
pillepelle
05-10-2006, 14:58
Vad i självaste <ondskefulla ord> är dota?
Defense of the Ancients
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.