View Full Version : Tibia.coms prem lottery!
Tror inte dom skickar ut allt direkt efter tolvslaget, men man vet ju inte.
I da kommer det nog att gå ut. 12- tiden på dagen??
Aja, det skickas ju till er e-mail, sedan kommer ni väll in på någon sida där ni sak fylla i en utav era gubbars namn (på tibia.com). Jag vet faktiskt inte.. vi får se.
// Den förhoppnings fulla personen ^^, Tulleman.
Motardis
29-01-2007, 10:09
Jag vinner :yeah:
I da kommer det nog att gå ut. 12- tiden på dagen??
Aja, det skickas ju till er e-mail, sedan kommer ni väll in på någon sida där ni sak fylla i en utav era gubbars namn (på tibia.com). Jag vet faktiskt inte.. vi får se.
// Den förhoppnings fulla personen ^^, Tulleman.
så kmr de inte va :P om hotmailen har ett acc, får de accet prem. Om mailen inte har ett acc så skapas ett acc med prem ^^
Our lottery to celebrate the 10th anniversary of Tibia has ended today. The winners will be drawn shortly and the 1,000 lucky players who win a 3-month Premium Account will receive a notification email on Wednesday. Please note that you will not be asked to confirm any account data or to follow any links. Also we will not send any attachments in these emails.
Finally, as announced, it will not be possible to transfer these Premium Accounts. All Premium Accounts will only be assigned to the email address entered in the lottery. If an email address is not assigned to a Tibia account yet, a new account will be created and the account data sent to the email address entered in the lottery.
Congratulations to all winners!
Your CipSoft Team
Får man ju vänta lite till.
´DEM HAR REDAN SKICKAT UT DET!! OCH JAG VVAAN! HAR BEVIS I MAILET STOG DET SÅHÄR :D
CONGRATULATIONS DIEER TIBIA PLAYER.
U HAVE WIN ONE OF THE TUSEN ACC'S, WE HOPE THAT YOU WILL ENYOY THE NEW XPEARIONS ON THE NEW LIBARY.TAKE THE BOAT AND FOLLOW YOUR FRIEND. KILL RS AND KILL BOTTERS,
GOOD LUCK
////////////////
YOUR TIBIA
´DEM HAR REDAN SKICKAT UT DET!! OCH JAG VVAAN! HAR BEVIS I MAILET STOG DET SÅHÄR :D
CONGRATULATIONS DIEER TIBIA PLAYER.
U HAVE WIN ONE OF THE TUSEN ACC'S, WE HOPE THAT YOU WILL ENYOY THE NEW XPEARIONS ON THE NEW LIBARY.TAKE THE BOAT AND FOLLOW YOUR FRIEND. KILL RS AND KILL BOTTERS,
GOOD LUCK
////////////////
YOUR TIBIA
Jo men lr hur =)
31:st får man veta om man har vunnit via mail.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.