View Full Version : Counter-Strike
FaargoAmore
06-01-2007, 16:33
Gjort några trådar nu på sitonde men vad fan...
Tycker vi borde göra nån form av cs match mellan folk här på Tibianordic. dom 3 första som skriver att dom är med, får vara med. Jag kirrar server, så lirar vi en 2 on 2 mix, möjligt vis 3 on 3... Pallar inte göra en cup, det suger ! =)
Gurkläsk
06-01-2007, 16:51
Kan inte vara med i helgen, men ifall ni spelar nästa vecka är jag gärna med!
ja vill smaka gurkläsk :o
Gurkläsk
06-01-2007, 17:10
Det är en exklusiv dryck som bara jag får dricka.
Lätt att Runar köper en public cs-server åt oss på Tibianordic med rank och sånt som vi får spela på. :(
1.6 eller Source?
Mitt steam-account är borta så jag har varken eller. Dock funderar jag på att fixa source fast jag inte gillar det.
1.6 or life! :heart:
jag är med om de e på cs source ...
Garfield
07-01-2007, 16:40
Jag är med om det är 1.6
Ol'Kladd
07-01-2007, 16:52
.
1.6 or life! :heart:
aye :)
Jag är med.. Men inga mix med varandra x)
Gurkläsk
07-01-2007, 22:05
Blir det något?
Jag vill va med! ;D
Pma mej om de bli någe
:D
Jag + Miwna <3
Det är fan 1.6 som är Counter-Strike.
mm 1.6. source e för noobs har dock source också :P
men ofta man har cs turnering på en tibiasite ^^ borde typ vara först till lvl 100 eller dylikt istället :|
Det är ju allmänt snack? :o
FaargoAmore
10-01-2007, 20:18
Mix, annars är det inge kul... haha, jag kan komma med folk jag känner med :) Ni behöver inte tro mig, men har HeatoN, potti osv på msn, så får nog ihop några lirare om jag vill :) jao, vad sägs om fredag ? jag orkar inte fixa turnering. Och please, smutsa inte ner denna tråd med ordet source... det är inte Counter Strike, som att jämföra SAgan om ringen med Star wars.
Gurkläsk
11-01-2007, 12:30
Orka flasha med att du har Heaton och dom på MSN, det är inte coolt.
OnT: Jag är som sagt gärna med.
När var hur!?
hur? :rolleyes:
Lätt att Runar köper en public cs-server åt oss på Tibianordic med rank och sånt som vi får spela på. :(
Med pass så bara tibiaNordic annhängare kan spela :) eller så måste ens steam namn vara inlagt på någon lista här :) så kan ju andra folk joina men alla noobs som inte fattar att man måste hit först kan ju inte joina då vilket är skönt och då blir inte servern full heller.
Komigen Runar! :angel:
När var hur!?
hur? :rolleyes:
"När var hur" är ett tale-sätt om du inte visste det så jag sa det för att vara ironisk/skojsig.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.