View Full Version : min 3d grafik gnäll inte plix :P
jopp som topic lyder undertiden jag var bannad så har jag börjat lite med grafik jag använder programet maya8.0 det skulle vara ett svärd från början men blev något ehmmm annat :P vett inte riktigt vad det är jag lätt bara fantasin flöda :P
http://img366.imageshack.us/img366/478/bildan1.th.jpg (http://img366.imageshack.us/my.php?image=bildan1.jpg)
och komments plix typ tips om det finns flera 3d pysslare :] men inget whine plix tack i förhand :P
Gurkläsk
18-12-2006, 20:37
Fan vad fult.
Såg jobbigt ut :/
vet inte om det är bra lr dåligt men tkr det ser hyfsat ut.
okej jobbigt på vilket sätt att titta på eller såg det jobbigt ut att göra?
det blir säkert roligare att titta på när jag har lärt mig att färglägga och skugga :P men så fucking många knappar och finneser överallt xD
Tycker det var coolt, fick ju förstorning eftersom jag klickade på bilden :P såg ut som någon kanon liknande makapär som skjuter missiler istället xD
Det där är typ.... något väldigt simpelt, om man använder maya
ett mycket simpelt program(ungefär som slav ;p), den gör nästan allt för en... Den har så många funktioner så att man blir förvirrad(som jim blev :P)
jag skriver konstigt föörrrr at jaaag e tröööööööötttr nuu g hj *somnar*
mmmh den e sne för hela jag är sne >.< och shino om du använder maya kan du hjäpa mig HUR FÄRGAR MAN?!?!?! :D det finns typ 90348miljoner olika knappar och finns typ 500st som är för att måla >.< gillar inte grå eller vad det nu är för något >,< :rolleyes:
btw vill ha maya vad kräver det typ ere inte typ en as bra dator man needar till det(kan lite)
Fan vad fult.
Konstruktiv kritik någon?
Ni kan ju inte bara ge dålig kritik utan att säga vad han ska förbättra <.<
OnT: Coolt =)
Ser ut som nån rysk kärnvapen maskin som skjuter misiler lr nått xD
mmmh den e sne för hela jag är sne >.< och shino om du använder maya kan du hjäpa mig HUR FÄRGAR MAN?!?!?! :D det finns typ 90348miljoner olika knappar och finns typ 500st som är för att måla >.< gillar inte grå eller vad det nu är för något >,< :rolleyes:
Jag har själv inte hållt på med maya, men däremot så har min bror, och redan efter fem minuter så höll han på med något som såg väldigt avancerat ut, men han berättade att maya var mycket mycket simpelt O.o
Så jag vet inte hur man färgar?(lollipop)
Har du någon i din familj som heter Diana?
ehm ser ut som en sån där svävar sak som finns i starwars..
Gahh...starwars <3
Ytterst dåligt att du inte har satt ihop de olika delarna med dess polygoner. Ser mer ut som lösa delar. Träna på och testa olika saker.
ehmmm? och du är?
obs jag bumpar en gammal tråd för jag tittade bland mina bokmärken så såg denna var tvyngen att titta på den så såg jag heter någon i din famlij Diana?
ehmmm? och du är?
obs jag bumpar en gammal tråd för jag tittade bland mina bokmärken så såg denna var tvyngen att titta på den så såg jag heter någon i din famlij Diana?
Ähh, ta det lungt, han är säkert bara någon vanlig våldtäcksman :rolleyes:
tack så mycket nu vågar jag inte låta min mamma vara ute och gå i mörkret :(
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.