View Full Version : Pandoria pk [WMV]
http://www.***********.com/529255196.html
Karelazi
19-11-2006, 15:08
Sjyssta frags men noll skills. :p
Detta är såkallade combos, skills behövs inte x)
Vad är skills? -_-
Karelazi
19-11-2006, 16:40
Vad är skills? -_-
Att kunna PKa på ett ägande sätt och sedan komma undan levande. :)
Magebomb (och antagligen combobot) är inte ett imponerande sätt att PKa.
Jaha, och det är du bra på? :(
Kebabtallrik
23-11-2006, 00:57
Bra film, men kallar det inte en "riktigt" pk film, efter som du har använt black d - magebomb. Palla bara trycka på en knapp, och döda oskyldiga noobs ;/ lågt. :hehe:
Karelazi
23-11-2006, 01:04
Jaha, och det är du bra på? :(
Jo, folk säger att jag är bra på sånt. :)
faaan ni lootar inte dåliga saker =)
Ol'Kladd
23-11-2006, 17:52
funkar ju inte?
Bra film, men kallar det inte en "riktigt" pk film, efter som du har använt black d - magebomb. Palla bara trycka på en knapp, och döda oskyldiga noobs ;/ lågt. :hehe:
Jag? Skyll på Tobbe :(
Rehost? Funkar inte att tanka den :rolleyes:
höger klicka på länken "ComBo.wmv" eller vad den nu heter och sen "spara länk som"
höger klicka på länken "ComBo.wmv" eller vad den nu heter och sen "spara länk som"
Filmen fungerar inte då ;d
Filmen fungerar inte då ;d
qoou <- Vänd skärmen uppochner och läs :(
Najs movie :D
Jag gjorde den däcket ; ]
Fina frags... Aranweal/ankrahmun <--- that's where I live... parcla looten dit
Finns inte mycket kvar sedan de deletade chars. :rolleyes:
1 demon shield, 1 blue robe, alla druid rods och lite cash.
Nåja det duger ;D. Jag fattar dock inte hur CIP kunde veta vilka osm hade haft programmet :S.
Pandoria sux, lär er det.
Mycket sant, suger hårt.
Karelazi
25-11-2006, 15:47
Nåja det duger ;D. Jag fattar dock inte hur CIP kunde veta vilka osm hade haft programmet :S.
Dom kollade nog loggarna och såg att en IP-adress loggade in med 5+ chars på samma sekund. :)
Vi vet. Därför vi pkade ;D
CIP kan enkelt kolla vilka personer som loggar in på exakt samma sekund. Loggar då ca 10 pers in på samma sekund så är väl det lite väl misstänksamt? :sleeping:
Najs , men lite waste av prmium accounts? ;P eftersom ni troligen blev bannad för mage bomb och jag såg att vissa hade premium outfits ;D
Jack Sparrow
28-11-2006, 18:55
Men alltid så sköna grabbs
Xompa <3
16-01-2007, 11:54
Dom har ju mer skills än vad du har Karelazi~ har sett din war wmv, sög fett hårt. Inte skills nånstans på det kriget o.o
Dom har ju mer skills än vad du har Karelazi~ har sett din war wmv, sög fett hårt. Inte skills nånstans på det kriget o.o
Den här filmen var det inte mycket skills i men förövrigt brukar det vara en ganska stor dos utav skills i mattes rullar ;]
Abromoro
16-01-2007, 16:09
De var inte direkt karelazi som sög, de var resten som sög.
Fast lite bra var dom ju.
Vad heter musiken?
OnT: Bra film :D
Xompa <3
17-01-2007, 09:48
De var inte direkt karelazi som sög, de var resten som sög.
Fast lite bra var dom ju.
Vad heter musiken?
OnT: Bra film :D
Dom hade rätt mkt tur i Karelazis~ film, inte så mycket skills tycker jga. Dom höll inte reda på vad dom gjorde xD Men Karelazi~ har säkert bra pvp ;) ^^
Kommer kanske med en ny rulle från mig och Sötnos på Nebula då vi pkar med våra före detta UH-drullar (:
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.