View Full Version : Svart .PIC fil.
Bananmannen
18-11-2006, 00:10
safe? o.O
Bananmannen, Litar du inte på mig så ladda inte ner det.
Bananmannen
18-11-2006, 12:39
Det står ju .pic
asså jag vet inte ett **** om vilka filer som kan innehålla hack eller inte, därför e jag väldigt försiktig xD
Gurkläsk
18-11-2006, 12:58
Var lägger man in den?
Bananmannen
18-11-2006, 13:00
tibiamapen tror jag
Gurkläsk
18-11-2006, 13:02
Hoppas att det inte är ngt hack, är lite noobig när det gäller sånt.
De är inge hack, man lägger de i tibia mappen..
Är det någon som använder den? :|
Bananmannen
19-11-2006, 21:43
jag gör ;D
vilken av dem punkterna ska man välja? :/
finns ju mångar
The file is clear. Do not spam "hack" anymore.
flytta denna till requesttråden
Ganska ovant i början man man vänjer sig
Jag använde den men sen blev GM Borceforth arg och tvingade mig att skriva att det är olagligt att ändra klienten i gamechat och sen tviongade han mig ändra tbax den. :<
Jag använde den men sen blev GM Borceforth arg och tvingade mig att skriva att det är olagligt att ändra klienten i gamechat och sen tviongade han mig ändra tbax den. :<
Smidigt ;P
Jag tankar nu... Vet att den e cool :]
Och det är den! 10/10 av mig!
Hur visste han att du hade den då?
Hur visste han att du hade den då?
mh hur!?!?!+11+ =]
Hur ändrar jag tillbaka :angel:
Hur ändrar jag tillbaka :angel:
fett synd att du glömde ta bort tibias .pic så du kan sätta tillbak ifall du ändrar dej... :/ men bra gjort den nya ÄR BeSt :yeah:
joo det e klart man kan byta till baka bara ladda ner 1 ny tibia.pic fil som har samma bilder som den gammla
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.