PDA

View Full Version : Morgaroth dör, eo blockade.

Vito
14-11-2006, 14:33
Ni behöver inte tro de om ni inte vill, de gjorde inte jag heller när jag såg länken.

Här e den iaf: http://tibicams.tibianetwork.net/en/movies/show/14083

Cerindor
14-11-2006, 15:05
Orka att du postar något som finns på tibicams och tibia.de. Noob.
User banned for 5 days for offensive post.

Kexar
14-11-2006, 15:40

Edited out.
Varför inte? Finns antagligen en jävla massa folk som inte kollar där.

Gonta
14-11-2006, 17:01

Edited out.
fan är det för fel med att posta från dom sidorna, om du kollar på restan av trådarna i detta forumet så kommer du antagligen att hitta ett par filmer från tibiacams~
Nobb.

Vito
14-11-2006, 17:26
Nämen va trevligt :) orka bry sig? Va stöd de dig om jag postar en film från tibicams? ^.- förresten så suger ni på hockey i gislaved xD

Hex
15-11-2006, 10:01

Edited out.
Orka med dina fula kommentarer =)

Najs film
^^

Devlan
15-11-2006, 13:53
GS och boh... Sucks. Ingen komemr orka ta den snart eftersom jäveln aldrig doppar något. Svinmycket hp och healar som fan... Ja vad säger man... Waste?!

Slusker Svensson
15-11-2006, 14:55
GS och boh... Sucks. Ingen komemr orka ta den snart eftersom jäveln aldrig doppar något. Svinmycket hp och healar som fan... Ja vad säger man... Waste?!
Men det finns folk som gör saker för skojjs skull...
att blocka demonbossar känns ändå som att det har en mening, till skillnad från massa konstiga grejjer man också kan göra.

Typ gs solo naked o sånt, som folk gör...

demonbossar e ju nåt man kan skryta med i alla fall

Devlan
15-11-2006, 17:02
Men det finns folk som gör saker för skojjs skull...
att blocka demonbossar känns ändå som att det har en mening, till skillnad från massa konstiga grejjer man också kan göra.

Typ gs solo naked o sånt, som folk gör...

demonbossar e ju nåt man kan skryta med i alla fall
Mkt roligt att stå och klicka på en hotkey. Men visst det roliga liggerju iatt hoppas på att man lootar något fint.

Slusker Svensson
15-11-2006, 17:50
Vissa kanske tycker att updaten är skit o kör oldschool för känslans skull.
Att trycka på en hotkey är ingen utmaning, jag håller med.

Har en polare som dog på anni med första demonen på svart, han körde utan macro (innan updaten) när resten av teamet cheatade utan hans vetskap.

Nu har denna hotkey-updaten kommit och alla gammla spelare fördömmer den.
Så gör även han.
Han har lovat sig själv att klara skiten utan att köra med cips bot.
Jag vet att han kommer klara det också.

Tancoll
15-11-2006, 20:15
Vissa kanske tycker att updaten är skit o kör oldschool för känslans skull.
Att trycka på en hotkey är ingen utmaning, jag håller med.

Har en polare som dog på anni med första demonen på svart, han körde utan macro (innan updaten) när resten av teamet cheatade utan hans vetskap.

Nu har denna hotkey-updaten kommit och alla gammla spelare fördömmer den.
Så gör även han.
Han har lovat sig själv att klara skiten utan att köra med cips bot.
Jag vet att han kommer klara det också.
Allt handlar om tur.
Hur mycket dem spammar osv.

Vist e det slött med hotkeys, samtidigt så blev det ingen utmaning längre på samma sätt.

Gonta
15-11-2006, 21:59
Nämen va trevligt :) orka bry sig? Va stöd de dig om jag postar en film från tibicams? ^.- förresten så suger ni på hockey i gislaved xD
Jag försvarade dig och vad får man för tack?

Karelazi
16-11-2006, 14:07
Mkt roligt att stå och klicka på en hotkey. Men visst det roliga liggerju iatt hoppas på att man lootar något fint.
Jag tror inte att skjuta SDs på en stillatående Demon med musen är så mycket roligare heller. :rolleyes:

Jez
16-11-2006, 17:34
Jag tror han ljög om looten :yeah:

Jez~

Devlan
16-11-2006, 18:25
Jag tror inte att skjuta SDs på en stillatående Demon med musen är så mycket roligare heller. :rolleyes:
Fan så mkt roligare. Varje träff hoppas man att den hittar högt. Och så kanske den plötslig skadar 2 hp mer än rekordet, då ringer man polarn och berättar. Sen skriver man upp rekordet på en stor lista där man skrivit alla sina tidigare rekord för att minnas vad man fick. Man skriver självklart datum också. Sen har man en lång lista osm man kan titta på ibland och känna sig stolt över vad man har ådstakommit. Jag har själv en sådan lista som för tillfället är 3,5 A4 långt ;) .

Bananmannen
16-11-2006, 18:35
orka att han e så dryg å aldrig droppar nåt >.<

Donatello
17-11-2006, 00:03
han droppade thunder hammer på antica idag kl 04:00 :)
sashra blockade

Devlan
17-11-2006, 09:05
sashra blockade
Thunder hammer= From rare too lvl8 item -.- . FFS snart har ju var clubfighter sin egna lilla åskhammare. Hur ser det ut när alla pks börjar pka med den istället för warhammer? Slår vad om att ferumbras också droppar den. Nästa update kommer säkert general murius droppa den. Oj Morgaroth är en i triangle terror, de andra 2 då? Kommer säkert komma vid nästa summerupdate och jag slår vad om att de kommer droppar thunder hammer de oxå.

Karelazi
17-11-2006, 09:29
Fan så mkt roligare. Varje träff hoppas man att den hittar högt. Och så kanske den plötslig skadar 2 hp mer än rekordet, då ringer man polarn och berättar. Sen skriver man upp rekordet på en stor lista där man skrivit alla sina tidigare rekord för att minnas vad man fick. Man skriver självklart datum också. Sen har man en lång lista osm man kan titta på ibland och känna sig stolt över vad man har ådstakommit. Jag har själv en sådan lista som för tillfället är 3,5 A4 långt ;) .
Dock vill jag bara säga en sak. Du har väl aldrig dödat Demons? Du är ju trots allt bara lvl 36. :/

Karelazi
17-11-2006, 09:30
sashra blockade
Thunder hammer= From rare too lvl8 item -.- . FFS snart har ju var clubfighter sin egna lilla åskhammare. Hur ser det ut när alla pks börjar pka med den istället för warhammer? Slår vad om att ferumbras också droppar den. Nästa update kommer säkert general murius droppa den. Oj Morgaroth är en i triangle terror, de andra 2 då? Kommer säkert komma vid nästa summerupdate och jag slår vad om att de kommer droppar thunder hammer de oxå.
Det finns fler SoV/SCA än THs, ska man PKa med SoV/SCA då eller? ;|

Stevie
17-11-2006, 10:30
Visst. Finns väl bara en 3 THs i hela Tibia?
Och det är inte speciellt lätt att fälla Morgaroth, och om man gör det kan man ju bara hoppas. Herregud ge alla över lvl 150 en chans att få rares. Jag skulle gärna vilja ha ett par Demon Legs fastän jag spelar på ny värld... -.-

Vito
17-11-2006, 13:37
Jag försvarade dig och vad får man för tack?
Oj, jag kollade bara lite snabbt och trodde att de va Cerindor som va från gislaved ;P

Bananmannen
17-11-2006, 20:01
sashra blockade
jag menar nåt som e mer rare än orschbull lootek, morgy har ju för fan 120 000 hp typ han borde droppa nåt roligare än orschbull gör tycker man ;(

Devlan
18-11-2006, 20:35
Dock vill jag bara säga en sak. Du har väl aldrig dödat Demons? Du är ju trots allt bara lvl 36. :/
Och mankan ju bara sda demons.

Anna
18-11-2006, 21:01
Och det är inte speciellt lätt att fälla Morgaroth, och om man gör det kan man ju bara hoppas. Herregud ge alla över lvl 150 en chans att få rares. Jag skulle gärna vilja ha ett par Demon Legs fastän jag spelar på ny värld... -.-
tror de finns 3 på antica nu...är inte säker~

Cerindor
20-11-2006, 12:58
Unjustified ban.
Noob betyder nybörjare, och det verkar passa din admin/moderator titel väldigt bra då man sätter in ordet framför Moderator/Admin.

Stern
20-11-2006, 14:05
Unjustified ban.
Noob betyder nybörjare, och det verkar passa din admin/moderator titel väldigt bra då man sätter in ordet framför Moderator/Admin.
Although the banishment seemed slightly too long, I stand by my Moderators decision, if you complain about the banishment anymore then I'll personally rebanish you.

Cerindor
03-12-2006, 03:49
Feel free to do it personal, unpersonal or however you'd like it.

Of course you weren't banned for saying "noob". I always remove the bad words. If you want to discuss the ban you are free to do so with a PM to me, myself and I.

Anonym
04-12-2006, 10:05
Snart droppas väll thunderhammers i demons? :rolleyes:

Stevie
04-12-2006, 11:00
Snart droppas väll thunderhammers i demons? :rolleyes:
Varför skulle de göra det?

@Anna; Jaha. 5 då? Ändå inte mycket jämfört med alla Characters ;)

Gabriel
04-12-2006, 19:00
Vilken comeback

Tancoll
05-12-2006, 11:42
Vem säger att Demon Legs quest inte finns?

Knightmare avslöjar ju inte direkt för mycket mera än att det finns outforskade quests fortfarande.

Sedan finns de mera än 3 TH's.

Rasty
05-12-2006, 17:47
Can't someone close this thread?
We got a whole page with people discussing about Thunderhammer, Demon legs, and so on.

The movie was the best, I would like Cipsoft to change that Morgaroth always drop rare items.

KanineN
05-12-2006, 19:42
varför är den bara 3,45Kb för mig? :(

Shanex
08-12-2006, 18:21
En fråga var finns alla Thunderhammers? asså vilka har dem. et att elysia har en som de lottade ur orshaball men resten då?

Used
21-12-2006, 10:44
Skulle villja ha tibiacam 78.1 i detta läge

Karelazi
21-12-2006, 17:43

Knightmare avslöjar ju inte direkt för mycket mera än att det finns outforskade quests fortfarande.

Möjligheten finns att det finns en quest för att få demon legs, dock vet inte en sate om den finns (förutom Knightmare då) i nuläget. Det HAR funnits en demon legs quest, men den är numera demon helmet questen. Dock vet vi ju inte om Verminor eller någon av dom andra snubbarna i Ruthless Seven droppar demon legs.

Tancoll
21-12-2006, 19:08

Möjligheten finns att det finns en quest för att få demon legs, dock vet inte en sate om den finns (förutom Knightmare då) i nuläget. Det HAR funnits en demon legs quest, men den är numera demon helmet questen. Dock vet vi ju inte om Verminor eller någon av dom andra snubbarna i Ruthless Seven droppar demon legs.
Gamla Demon Legs Quest vet jag om. Även gamla Thunder Hammer quest.

Verminor droppar inte något, han är en slime och blir till poison field.

Used
28-12-2006, 04:08
Den filmen var fett nice... Men villken n00big gm det kom på slutet O.o

Motardis
28-12-2006, 04:22
Eller så är det så att den droppar thunder hammer så man går nog inte minus iaf ;)