PDA

View Full Version : Dolera war.

Sayustu
10-11-2006, 21:47
Filmen gjord för ett tag sen, men värd att se :)

http://video.google.com/videoplay?docid=-9150399570891114196&q=shinsengumi

Shinsengumi bestod endast av huntade characters sedan tidigare :)

Senapen
10-11-2006, 22:09
nice ;) din film? :P

KanineN
10-11-2006, 22:10
Darth lady hade ju wallhack, eller den som filma efter första fragen, man ser hans namn under huset. LOL också, dom fick exp när dom döda den Gloomberg eller vad han heter. Luktar OT? Dred Nightfrost fick det också...

Sayustu
10-11-2006, 22:37
Darth lady hade ju wallhack, eller den som filma efter första fragen, man ser hans namn under huset. LOL också, dom fick exp när dom döda den Gloomberg eller vad han heter. Luktar OT? Dred Nightfrost fick det också...
Haha! jadu, man brukar se namn under tak. Och det är en pvp-enforced där man får exp om man dödar någon högre lvl än dej själv :p . Men noobs som dej kanske inte vet de :lol: .

Sayustu
10-11-2006, 22:38
nice ;) din film? :P
Nej. Tack till Moris från Malmö :P

Cathor the DrOOd
11-11-2006, 02:01
lol -.- alla i hela filmen använde bott/wallhack och dom använde även Magebomb..

KanineN
11-11-2006, 11:59
ja, som jag sa!!

@Say~ Jag kanske inte spelar på pvp enforced. Och ja, man kan se namnen under fast inte så långt in i ett hus, han var ju nästan igenom innan dom kom in i huset... Lyssna på Cathor, han vet nog mer om det...

Donatello
11-11-2006, 15:24
nice film !

Dreath
11-11-2006, 15:37
ja, som jag sa!!

@Say~ Jag kanske inte spelar på pvp enforced. Och ja, man kan se namnen under fast inte så långt in i ett hus, han var ju nästan igenom innan dom kom in i huset... Lyssna på Cathor, han vet nog mer om det...
Asså lol det är MENINGEN att man ska se namnet, inte charen, bara namnet...

Sayustu
11-11-2006, 18:29
ja, som jag sa!!

Asså lol det är MENINGEN att man ska se namnet, inte charen, bara namnet...
Så du ser inte namnet på en person som står under ett tak. Lär dej nånting innan du öppnar käften.

Sayustu
11-11-2006, 18:30
lol -.- alla i hela filmen använde bott/wallhack och dom använde även Magebomb..
Ja dom använder bott på 7.71 update. Wallhack ser jag inte nånting av :cool:

Kyox
14-11-2006, 02:28
Fett nice, fett nice xd