View Full Version : Nova War, 29th October.
It ended up with 6 frags to Pro and 0 to Ace.
Those who died was: Rishi, Abrass, Benedikt, Xamox, Hannibal'Fenix and Zver
Lizax view: http://tibicams.tibianetwork.net/en/movies/show/13416
Sir Gregs view: http://tibicams.tibianetwork.net/en/movies/show/13415
I personaly think that Sir Gregs view is the best one.
Haha, ni äger ju dem totalt.
Gogo Pro =D
Jag var med i filmen :yeah:
Olle, du var inte med i denna heller :S
I think this will be the last open battle you'll see from Nova now. Ace will just do sneaks now. Because we have won this war. :)
Legolas, Xiblitz tror att jag e spion åt er :happy: Det e ju Rätt nice att vara en Pro! :yeah:
:o Ace är de gamla heliga från white eagle
tyckte Pro var fega. Kriget sög man såg inte mycket av det iallafall Sir greg.
Såg inget jämn krig, såg bara att pro var många mer än Ace
Hail Ace!!
Hail Ace!!
Du vet då ingenting.
Om jag minns rätt så var Ace 2-3 personer mer än oss. Vi var fega? Oj där tar du verkligen helt fel. Mjo jag tycker det som är roligast med krigs filmer är när man får se folk dö, men visst kan olika personer ha olika åsikter.
Hail Ace!!
Du vet då ingenting.
Om jag minns rätt så var Ace 2-3 personer mer än oss. Vi var fega? Oj där tar du verkligen helt fel. Mjo jag tycker det som är roligast med krigs filmer är när man får se folk dö, men visst kan olika personer ha olika åsikter.
Pwn~
Ja det är roligt att se personer dö filmen var 17 min lång hur många dog?
Och ja det var fegt om Ace var 2-3 personer mer än er så var det väldigt konstigt att man bara såg 10 pers mot 2 och de e fegt.
Pwn~
Och ja det var fegt om Ace var 2-3 personer mer än er så var det väldigt konstigt att man bara såg 10 pers mot 2 och de e fegt.
Pwn~
Skulle vilja se dig göra bättre på din level 12 druid som du är så stolt över :yeah:
Nej det var inte fegt av ace. 10 pers mot två? Vi springer inte precis in i dem och försöker bli trappade, vi sprang brevid varandra och sköt magic walls och försökte få nån trappad. Vi krigade även utan våran ledare.
Lol e du dum lr vilken lvl 12 druid?
Ace har ungefär 42 medlemar medans pro har över 60 vilka e fler?
Pwn~
Skulle vilja se dig göra bättre på din level 12 druid som du är så stolt över :yeah:
Är det fegt eller? När vi började kriget så var vi bara 17-18 spelare medans dem var 58+-
Då var la de fega men just nu är det ni som är fega.
Pro... lol pro på vad?
Ahh wannabes som dig som tror dem kan nått om krig är så otroligt jobbiga för dem förstår inte vad dem säger. På vilket sätt är vi fega?
Skulle nästan kunna tro att de är polacker =/
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.