PDA

View Full Version : Bästa pk filmerna ever...

FaargoAmore
28-10-2006, 15:27
Villl ni vara vänliga att posta dom bästa PK filmerna ni någonsin har sett, det spelar ingen roll vilken version eller dyligt. Helst inte filmer då lvl 8 pkar med wands.. >,<

Tack på förhand ! :yeah:

Chir
28-10-2006, 15:56
Vi gör en egen på söndag mate :angel:

Edward
28-10-2006, 17:16
We no longer accept Rapidshare files on TibiaNordic, thank you.

7.4

Kexar
28-10-2006, 17:23
Men herre gud... Vad är det som är så bra med "ackofilmerna"? Han använder en uh trap och lyckas döda någon 100+... hrhr för honom.

Är det uh-traps jag vill se kollar jag hellre på filmen när Vajuka och Tadop dör.

Sötnos
28-10-2006, 18:49

Edward
29-10-2006, 07:28
Men herre gud... Vad är det som är så bra med "ackofilmerna"? Han använder en uh trap och lyckas döda någon 100+... hrhr för honom.

Är det uh-traps jag vill se kollar jag hellre på filmen när Vajuka och Tadop dör.
Det är snarare det att han lyckas lura samma kille två gånger om.
Sedan är deras flykt finfin.

Kexar
29-10-2006, 08:53

Hurra hurra! En kille med uh-macro lyckas fly från några lvl 80 som inte änns använder sds.

1337
29-10-2006, 16:09
Utanför ett hus stod en lvl 150+ master.
10st lvl 15-30 sorc stod i ett huset, Ägaren kickade ut dem ur huset..
Direkt när de kom ut så pumpade de 150 mastern med sds o han dog :lol:

FaargoAmore
29-10-2006, 17:55
Utanför ett hus stod en lvl 150+ master.
10st lvl 15-30 sorc stod i ett huset, Ägaren kickade ut dem ur huset..
Direkt när de kom ut så pumpade de 150 mastern med sds o han dog :lol:
Bad jag om beskrivning ? Nej, jag bad om filmer, så zip it :yeah:

Seppuku
31-10-2006, 10:40
[/url]

7.4
Siirius, han besökte juh tibiaswe från tid till tid. :)

jag ska inte spoila, och jag hoppas ingen annan gör d -.-

I will not spoil so don't do it either.

I'll just say, Bapupa <3

Seppuku
31-10-2006, 10:45
Ups, dubbel post, sorry lads :(

Devlan
31-10-2006, 21:28
Acko äger stenhårt, han är ju legend ffs. Inte ofta man ser någon så skillad på att använda levitate och totallura folk... Den som säger att han suger kan ju själva döda nån i unit och sen fly från hela resten av unit i 15 minuter tills pz e borta och överleva.

Karelazi
31-10-2006, 21:33
http://www.tibicams.tibianetwork.com/en/movies/show/6537

Kanske inte den bästa, men rätt ägd blev han. 7.6 btw. :happy:

Hex
31-10-2006, 21:40
The Unit i titania, grym film. Finns att ladda hem från tibianews forum, orkar inte länka.
http://www.tibiacity.org/community/movies/TheUnit.php

Min guild på en guildhunt, The Outlaw Alliance i eternia, grymmaste guilden som finns :happy:

Aegd
31-10-2006, 21:55

Hurra hurra! En kille med uh-macro lyckas fly från några lvl 80 som inte änns använder sds.
För de första, dem var inte några. För de andra, några var över 80.

Hex
31-10-2006, 22:19
Haha Karelazi du ägde juh =D

Kvante
31-10-2006, 22:53
Kan inte någon posta 'Deer Hunt' från Lunara, den e riktigt rolig :)

FaargoAmore
01-11-2006, 00:40

Rakade_Runar
01-11-2006, 21:51

Karelazi
02-11-2006, 01:13
Fina filmer Runar, dock hade jag sett 64 mastern innan, en klassiker. (y)

Senapen
02-11-2006, 02:42
kan inte nån duktig jävel göra om alla dessa till en WMV? :heart:

Kexar
02-11-2006, 13:41
Acko äger stenhårt, han är ju legend ffs. Inte ofta man ser någon så skillad på att använda levitate och totallura folk... Den som säger att han suger kan ju själva döda nån i unit och sen fly från hela resten av unit i 15 minuter tills pz e borta och överleva.
Jo att döda någon i en uhtrap ska vara riktigt svårt har jag hört.

Kexar
02-11-2006, 13:42
Kan inte någon posta 'Deer Hunt' från Lunara, den e riktigt rolig :)
De flesta deer hunts som är värda att se finns med i LoA's egna film. Dock finns inte den med Enilsson.. Undrar varför ;>

Devlan
03-11-2006, 14:42
Varför dog inte alla lvl 100+ hela tiden då? Typ alla kände ju till att man kunde uhtrappa. Och om det nu inte är så svårt så försök iallafall fly från hela jävla unit. Du kan hålla käften du suger säkert själv på tibia och det bästa monstret du dödat var en skunk med 3 bps uhs. "Omg Eternal Oblivion är inte bra på tibia han spelar bara jävligt mycket". <--- Ungefär som att säga sådär.

Devox
04-11-2006, 12:48
The Unit i titania, grym film. Finns att ladda hem från tibianews forum, orkar inte länka.
http://www.tibiacity.org/community/movies/TheUnit.php

Min guild på en guildhunt, The Outlaw Alliance i eternia, grymmaste guilden som finns :happy:
Ne pink guys with green hair e grymmare :D

CocaCola
04-11-2006, 16:45
Smoked hackad ! :happy: < That one is little noobish;p he's only killing lvl 11 and 20 :P But the lvl 64 sorc! "dont know name" it rox :D ..The old times ;)

Kexar
04-11-2006, 21:17
Varför dog inte alla lvl 100+ hela tiden då? Typ alla kände ju till att man kunde uhtrappa. Och om det nu inte är så svårt så försök iallafall fly från hela jävla unit. Du kan hålla käften du suger säkert själv på tibia och det bästa monstret du dödat var en skunk med 3 bps uhs. "Omg Eternal Oblivion är inte bra på tibia han spelar bara jävligt mycket". <--- Ungefär som att säga sådär.
Sa killen som är lvl 36.

Perrisar
05-11-2006, 03:48
De här är lätt den bästa pk filmen. Light blir ägda av Del'Toro! http://www.tibiacity.org/community/movies/deltorovslight.php

Sötnos
05-11-2006, 12:35
De här är lätt den bästa pk filmen. Light blir ägda av Del'Toro! http://www.tibiacity.org/community/movies/deltorovslight.php
Light _/

Förövrigt undrra jag varför rapidshare inte är tillåtet :(

master raeka
05-11-2006, 19:56
kan ngn linka en så kallad "acko film" till mig? skulle vara jätteskjj och se ngn som pownar så många 100 som de sägs.... :angel:

master raeka
07-11-2006, 16:10
hehe, najs:yeah:

Cerindor
08-11-2006, 15:22
EO är INTE bra på tibia, han är bara någon stackare som inte hittat något att göra i livet. Så han expar dragons. Du kan ju inte själv säga att det är svårt att kötta ner en drake med de skillsen han har och ca 4.5k hp..

Vito
08-11-2006, 17:57
kan ngn linka en så kallad "acko film" till mig? skulle vara jätteskjj och se ngn som pownar så många 100 som de sägs.... :angel:
du har rätt, acko hade grymm pvp...men tyvärr så e alla hans filmer från 7.4, så jag har inte kvar filmerna tyvärr...

Kexar
08-11-2006, 20:34
du har rätt, acko hade grymm pvp...men tyvärr så e alla hans filmer från 7.4, så jag har inte kvar filmerna tyvärr...
Acko hade ingen "great pvp".. Han hade en great uh-bot och en great uh-trap.

Devlan
09-11-2006, 14:54
Acko hade ingen "great pvp".. Han hade en great uh-bot och en great uh-trap.
SEG Han hade ägande pvp. Han ägde med att levitata upp och ner för bergen o.s.v.
Sa killen som är lvl 36.
Betyder det att jag suger på tibia? Dessutom har jag massor av andra chars och jag lägger fan inte ner tid alls på o lvla eller något sådant. När jag spelar tibia är det definitivt för att ha roligt= går på roliga hunts hela tiden (typ tar dls o så) manasitter ALDRIG och pgar aldrig på tråkiga ställen typ mines.

Ded
12-11-2006, 18:58
Ungefär alla dom bästa gamla godingarna.. står vilket tibia det är till så det e bara att tanka ner dom klienterna från tibicams.com och sen bara glo :)
Min favorit är AnticaSorc ;) dom killarna blir hyffsat ägda :P hans eq bara uppgraderas och uppgraderas :P

Here we go :
http://www.***********.com/975207681.html

Edward
12-11-2006, 21:00
Har laddat upp Acko-filmerna för er som vill ha:

http://www.***********.com/229858881.html

http://www.***********.com/842218689.html

Cerindor
14-11-2006, 15:07
Stern, ditt ******* Va i ******* får man inte ladda upp på rapidshare för?.. Det är den säkraste av upload sidorna här.

Vito
14-11-2006, 17:39
Stern, ditt ******* Va i ******* får man inte ladda upp på rapidshare för?.. Det är den säkraste av upload sidorna här.
säkraste? ^.-

Om man ska ladda upp tibiafilmer så kan man lika gärna ladda upp dom på tibicams.com, om dom inte e .wmv eller 2mb+, för där kan man bara lägga in tibiafilmer om jag inte har fel :P